Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4046
Назва: Вербальні та невербальні аспекти мови бренду
Інші назви: Вербальные и невербальные аспекты языка бренда
Verbal and non-verbal aspects of brand language
Автори: Ущаповська, Ірина Василівна
Ущаповская, Ирина Васильевна
Ushchapovska, Iryna Vasylivna
Ключові слова: бренд
вербальна мова бренду
невербальна мова бренду
бренд
вербальный язык бренда
невербальный язык бренда
brand
verbal brand language
non-verbal brand language
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Ущаповська І. В. Вербальні та невербальні аспекти мови бренду [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська // Збірник матеріалів ІІ Міжнар. наук. конференції «Художні феномени в історії світової літератури : перехід мови в письменництво («Горизонт очікування»), ( м. Харків, 8-9 квітня 2016 р.). - Харків, 2016. - С. 87-88.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядається бренд як соціально-культурне явище, як специфічний семантичний об’єкт з певним набором експресивних засобів, семантичнім ядром, та який являє собою певну базову цінність як суб’єкт комунікації. Мова бренду визначається як набір термінів, фраз, слів, знаків та символів, які використовуються для передачі інформації про бренд (компанію, продукт або послугу). Бренд комунікація відбувається на двох рівнях: вербальному та невербальному, отже його мова містить як вербальні, так і невербальні елементи. В работе рассматривается бренд как социально-культурное явление, как специфический объект с определенным набором экспрессивных средств, семантическим ядром и который представляет собой определенную базовую ценность как субъект коммуникации. Язык бренда определяется как набор терминов, фраз, слов, знаков и символов, которые используются для передачи информации про бренд (компанию, продукт или услугу). Бренд коммуникация происходит на двух уровнях: вербальном и невербальном, значит, его язык вмещает как вербальные так и невербальные элементы.
Опис: In the article brand is looked upon as social and cultural phenomenon, specific object with certain set of expressive means, semantic nuclear and presents certain basic value as communication object. Brand language is a set of terms, phrases, words, signs and symbols used for communicating the information about the brand (company, product or service). Brand communication is conducted on two levels: verbal and non-verbal, so, brand language also contains both verbal and non-verbal elements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4046
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ущаповська І. В.Вербальні та невербальні аспекти мови бренду.PDF251,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.