Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4086
Назва: Докласичний період розвитку науки : зміна освітніх парадигм
Інші назви: Доклассический период развития науки : смена образовательных парадигм
The preclassical period of development of science : shift of educational paradigm
Автори: Книш, Інна Василівна
Кныш, Инна Васильевна
Knysh, Inna Vasylevna
Ключові слова: освітня парадигма
докласичний період розвитку науки
становлення української нації
образовательная парадигма
доклассический период развития науки
становление украинской нации
educational paradigm
the pre-classical period of development of science
formation of the Ukrainian nation
Дата публікації: 2016
Видавництво: Світ друку
Бібліографічний опис: Книш І. В. Докласичний період розвитку науки : зміна освітніх парадигм [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Світогляд - Філософія - Релігія : зб. наук. праць. - Суми : Світ друку, 2016. - Вип.1. - С. 137-147.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичній реконструкції концепції докласичної освіти та виховання, які були засновані на досвіді, схилялися до «правильності», «взірцевості», дотримання традицій, еталонів, авторитетів та законів, що формували докласичну людину. Акцентується увага на визначній ролі докласичної освітньої парадигми у становленні української нації. Розглядаються об’єктивні та суб’єктивні аспекти розвитку освіти та виховання цього періоду з позицій: «Вчитель (Викладач) - Вчитель (Викладач)», «Вчитель(Викладач) - Учень (Студент)» та «Учень (Студент) - Учень (Студент)». Статья посвящена теоретической реконструкции концепции доклассического образования и воспитания, которые были основаны на опыте, склонялись к «правильности», «образцовости», соблюдению традиций, эталонов, авторитетов и законов, формировали доклассического человека. Акцентируется внимание на выдающуюся роль доклассической образовательной парадигмы в становлении украинской нации. Рассматриваются объективные и субъективные аспекты развития образования и воспитания этого периода с позиций «Учитель (Преподаватель) - Учитель (Преподаватель)», «Учитель (Преподаватель) - Ученик (Студент)» и «Ученик (Студент) - Ученик (студент)».
Опис: This article is devoted to theoretical reconstruction of concept of pre-classical education and upbringing which are based on experience, tend to «correctness», «exemplarity», respect for customs, standards, laws and authorities forming a pre-classical person. The role of the pre-classical educational paradigm is emphasized in the development of the Ukrainian nation. We consider the objective and subjective aspects of education and training of that period from the following positions: «Teacher (Bachelor) - Teacher (Bachelor)», «Teacher (Bachelor ) - Student (Student of)» and «Student (Student of) - Student (Student of)».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4086
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Книш І. В. Докласичний період розвитку науки.pdf204,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.