Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4205
Title: Маркетинговий аудит в системі передумов ринкової діяльності підприємства
Other Titles: Маркетинговый аудит в системе предпосылок рыночной деятельности предприятия
Marketing audit system prerequisites for the enterprise market
Authors: Онопрієнко, І. М.
Оноприенко, И. Н.
Onopriienko, I. M.
Keywords: маркетинг
аудит
ринок
маркетинг
аудит
рынок
marketing
auditing
market
Issue Date: 2015
Citation: Онопрієнко І. М. Маркетинговий аудит в системі передумов ринкової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко // Матеріали 21 Міжнародної наукової конференції «Технології 21 століття»,(м. Суми-Глухів, 8-10 вересня 2015 р.). - Суми-Глухів, 2015.
Abstract: Визначено мету та основні принципи маркетингового аудиту в діяльності підприємства. Определены цели и основные принципы маркетингового аудита в деятельности предприятия.
Description: Defined goals and basic principles of marketing audit of the company.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4205
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Онопрієнко І. М. Маркетинговий аудит.pdf101,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.