Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4289
Назва: Regional Context of Implementation the Institutional Evaluation Programme of European University Association
Інші назви: Регіональний контекст запровадження Інституційної програми оцінювання Європейської асоціації університетів
Региональный контекст внедрения Институционной программы оценивания Европейской ассоциации университетов
Автори: Datsko, Olha Vasylivna
Дацко, Ольга Василівна
Дацко, Ольга Васильевна
Ключові слова: Institutional Evaluation Programme
European University Association
strategic management
Інституційна програма оцінювання
Європейська асоціація університетів
стратегічний менеджмент
Институциональная программа оценивания
Европейская асоциация университетов
стратегический менеджмент
Дата публікації: 2015
Видавництво: www.seanewdim.com
Бібліографічний опис: Datsko O. V. Regional Context of Implementation the Institutional Evaluation Programme of European University Association [Electronic resource] / O. V. Datsko // Science and Education A New Dimension. Pedagogy and Psycology. – Budapest, 2015. - № 61.- С. 12-16.
Короткий огляд (реферат): This article grounds the importance of studying the experience of European University Association (EUA) in the process of ensuring the quality of higher education. Natural connection between the modernization of higher education and internal quality culture evaluation of higher education istitutions is explained. The peculiarities of implementation the Institutional evaluation programme (IEP) of European University Association on the basis of comparative characteristics of the results of quality evaluation of the University El Bosque (Colombia) and Ternopil national economic University (Ukraine) in the context of such aspects as governance and management, teaching, research, internationalisation, funding and quality culture are described. У даній статті обґрунтовано важливість вивчення досвіду Європейської асоціації університетів (ЄАУ) у процесі забезпечення якості вищої освіти. Роз'яснено закономірний зв'язок між модернізацією вищої освіти та оцінюванням внутрішньої культури якості вищих навчальних закладів. З'ясовано особливості запровадження Інституційної програми оцінювання (IEP) Європейської асоціації університетів на основі порівняльної характеристики результатів оцінювання якості університету El Bosque (Колумбія) та Тернопільського національного економічного університету (Україна) в контексті таких аспектів, як управління навчальним закладом, викладання і навчання, науково-дослідна робота, інтернаціоналізація освіти, зв'язок з громадою, фінансування та культура якості.
Опис: В данной статье обоснована важность изучения опыта Европейской ассоциации университетов (ЕАУ) в процессе обеспечения качества высшего образования. Разъяснена закономерная связь между модернизацией высшего образования и оцениванием внутренней культуры качества высших учебных заведений. Выяснены особенности внедрения Институциональной программы оценки Европейской ассоциации университетов на основе сравнительной характеристики результатов оценивания качества университета El Bosque (Колумбия) и Тернопольского национального экономического университета (Украина) в контексте таких аспектов, как управление учебным заведением, преподавание и обучение, научно-исследовательская работа, интернационализация образования, связь с общественностью, финансирование и культура качества.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4289
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.