Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарев, Сергій Григорович-
dc.contributor.authorБондарев, Сергей Григорьевич-
dc.contributor.authorBondarev, Sergii Grigorievich-
dc.date.accessioned2017-03-02T10:03:52Z-
dc.date.available2017-03-02T10:03:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБондарев С. Г. Інтеграція систем охолодження та мащення в інтегрованих трансмісіях [Електронний ресурс] / С. Г. Бондарев // Системи розробки та постановки продукції на виробництво : науковий журнал. – Суми : Сумський державний університет, 2016. - С.124.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4348-
dc.descriptionIn the article the analysis of energy losses during operation of the internal combustion engine. It is revealed that about 30% of the fuel energy is spent on cooling, and then disposed in the radiator of the system. The proposed conceptual method for cooling the engine are integrated powertrain in which the heated oil from cooling system is directed to lubrication of friction pairs not only the engine but the entire powertrain, due to the low viscosity of the warmed oil will provide the minimum resistance to the rotation of the shafts during transmission of torque, especially in winter conditions, will yield fuel savings of about 20%.uk_UK
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз втрат енергії при роботі двигуна внутрішнього згоряння. Виявлено, що близько 30% енергії палива йде на його охолодження, після чого утилізуються в радіаторі згаданої системи. Запропоновано концептуальний спосіб охолодження двигуна інтегрованої трансмісії при якому розігріте масла з системи охолодження направлено на змащення пар тертя не тільки самого двигуна, але і всієї трансмісії, що зважаючи малої в'язкості розігрітого масла забезпечить мінімальний опір обертання валів при передачі крутного моменту, особливо в зимових умовах, що дасть економію палива близько 20%. В статье проведен анализ потерь энергии при работе двигателя внутреннего сгорания. Выявлено, что около 30% энергии топлива уходит на его охлаждение, после чего утилизируется в радиаторе упомянутой системы. Предложен концептуальный способ охлаждения двигателя интегрированной трансмиссии при котором разогретое масла из системы охлаждения направлено на смазку пар трения не только самого двигателя, но и всей трансмиссии, что ввиду малой вязкости разогретого масла обеспечит минимальное сопротивление вращения валов при передачи крутящего момента, особенно в зимних условиях, что даст экономию топлива около 20%.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський державний університетuk_UK
dc.subjectінтегрована трансмісіяuk_UK
dc.subjectсистема охолодження інтегрованих трансмісійuk_UK
dc.subjectкомбіноване мащення і охолодження інтегрованих трансмісійuk_UK
dc.subjectинтегрированная трансмиссияuk_UK
dc.subjectсистема охлаждения интегрированных трансмиссийuk_UK
dc.subjectкомбинированная смазка и охлаждение интегрированных трансмиссийuk_UK
dc.subjectintegrated transmissionuk_UK
dc.subjectcooling system integrated transmissionsuk_UK
dc.subjectcombined lubrication and cooling of the integrated transmissionuk_UK
dc.titleІнтеграція систем охолодження та мащення в інтегрованих трансмісіяхuk_UK
dc.title.alternativeИнтеграция систем охлаждения и смазки в интегрированных трансмиссияхuk_UK
dc.title.alternativeIntegration of cooling systems and lubrication are integrated in the transmissionuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондарев С. Г. Інтеграція систем охолодження.pdf250,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.