Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4439
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курінний, Олексій Вячеславович | - |
dc.contributor.author | Лук’янова, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Куренной, Алексей Вячеславович | - |
dc.contributor.author | Лукьянова, Юлия Николаевна | - |
dc.contributor.author | Kurinnyj, Olexiy Vyacheslavovych | - |
dc.contributor.author | Lukyanova, Yulia Mykolayivna | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-16T12:56:14Z | - |
dc.date.available | 2017-03-16T12:56:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Курінний О. В. Цілі та стратегія освіти дорослих [Електронний ресурс] / О. В. Курінний, Ю. М. Лук’янова // Стратегічні питання світової науки 2016 : матеріали міжнар. наук.- практ. конф., (Польша, Пшемисль, 07-15 лютого 2016 р.). - Дніпропетровськ : Дніпропетровський державний університет , 2016. - Т. 5."Педагогіка". - С. 6-12. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4439 | - |
dc.description | The article defines the objectives of adult education in accordance with the recommendations that were adopted by the General conference of the UN on education, science and culture. the place of adult education is determined in each education system with the aim to address key inequalities in relation to access to primary education and training, in particular inequalities associated with age, sex, social position or social or geographical origin. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті визначаються цілі освіти дорослих, згідно з рекомендаціями, що були прийняті Генеральною конференцією ООН з питань освіти науки та культури. Визначається місце освіти дорослих у кожній системі освіти з метою усунення основних проявів нерівності щодо доступу до початкової освіти і підготовки, зокрема нерівності, пов'язаного з віком, статтю, соціальним становищем або соціальних чи географічним походженням. В статье определяются цели образования взрослых в соответствии с рекомендациями, которые были приняты Генеральной конференцией ООН по вопросам образования, науки и культуры. Определяется место образования взрослых у каждой системе образования с целью с целью устранения основных проявлений неравенства в отношении доступа к начальному образованию и подготовке, в частности неравенства, связанного с возрастом, полом, социальным положением или социальным или географическим происхождением. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Дніпропетровський державний університет | uk_UK |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UK |
dc.subject | цілі та стратегії | uk_UK |
dc.subject | принципи безперервної освіти | uk_UK |
dc.subject | образование взрослых | uk_UK |
dc.subject | цели и стратегии | uk_UK |
dc.subject | принципы непрерывного образования | uk_UK |
dc.subject | adult education | uk_UK |
dc.subject | aims and strategies | uk_UK |
dc.subject | principles of lifelong education | uk_UK |
dc.title | Цілі та стратегія освіти дорослих | uk_UK |
dc.title.alternative | Цели и стратегия образования взрослых | uk_UK |
dc.title.alternative | Aims and strategies of adult education | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Курінний О. В. Цілі та стратегія.pdf | 257,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.