Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4460
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зражевська, Євгенія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Зражевская, Евгения Викторовна | - |
dc.contributor.author | Zrazhevska, Yevheniya Viktorivna | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-20T12:10:57Z | - |
dc.date.available | 2017-03-20T12:10:57Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Зражевська Є. В. Методика викладання російської мови як іноземної [Електронний ресурс] / Є. В. Зражевська // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (м. Суми, 20 - 21 квітня 2016 р.). - Суми : СНАУ, 2016. - В 3 т. - Т. ІІ. - С. 56. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4460 | - |
dc.description | The article deals with the formation of professional speech of students of the university, which depends not only on the merits of the students learned the concepts, terms and regulations, but also on the successful selection of didactic material that would facilitate the learning of professional vocabulary, free speech production on professional issues. The degree will be able to freely use their professional skills and verbal skills of foreign students depends on their activity in the manufacturing and public life. | uk_UK |
dc.description.abstract | У тезах розглянуто формування професійного мовлення студентів вищого навчального закладу, що залежить не тільки від суті засвоєних студентами понять, термінів і правил, а й від вдалого добору дидактичного матеріалу, що сприяв би опануванню фахової лексики, вільному продукуванню висловлювань на професійну тематику. Від того, наскільки вільно зможуть користуватися своїми професійно-мовленнєвими вміннями й навичками іноземні студенти, залежить їхня активність у виробничому та суспільному житті країни. В тезисах рассмотрено формирование профессиональной речи студентов вуза, которое зависит не только усвоенных студентами понятий, терминов и правил, но и от удачного подбора дидактического материала, который способствовал бы освоению профессиональной лексики, свободном продуцированию высказываний на профессиональную тематику. От того, насколько свободно смогут пользоваться своими профессионально-речевыми умениями и навыками иностранные студенты, зависит их активности в общественной жизни страны. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | СНАУ | uk_UK |
dc.subject | методика | uk_UK |
dc.subject | навчання | uk_UK |
dc.subject | мовлення | uk_UK |
dc.subject | методика | uk_UK |
dc.subject | обучение | uk_UK |
dc.subject | речь | uk_UK |
dc.subject | methodology | uk_UK |
dc.subject | training | uk_UK |
dc.subject | broadcasting techniques and skills | uk_UK |
dc.title | Методика викладання російської мови як іноземної | uk_UK |
dc.title.alternative | Методика обучения русского языка как иностранного | uk_UK |
dc.title.alternative | Methods of teaching Russian as a foreign language | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зражевська Є. В. Методика викладання російської.PDF | 357,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.