Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, Інна Василівна-
dc.contributor.authorКныш, Инна Васильевна-
dc.contributor.authorKnysh, Inna Vasylevna-
dc.date.accessioned2017-03-24T07:32:36Z-
dc.date.available2017-03-24T07:32:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКниш І. В. Вплив екологічної освіти та екологічного виховання на становлення екологічного мислення у фахівців - аграріїв [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Аграрна наука, освіта, виробництво : європейський досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції,(м. Житомир, 17-18 листопада 2015 р.). - Житомир: ЖНАЕУ, 2015. - С. 548-553.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4481-
dc.descriptionThe paper notes that in the period of science Postnonclassical environmental component that will be introduced in the education system should provide a new methodology for understanding the design principles greening education. Environmental education, in our opinion, not only be filled with new content orientation and self-esteem already existing system of education, and expand professional horizons and encourage it in a new way to see the content and nature of occupation, which he gives his creativity.uk_UK
dc.description.abstractУ роботі зазначається, що у постнекласичному періоді розвитку науки екологічна складова, яка буде впроваджена в систему освіти, має забезпечити нову методологію розуміння конструктивних принципів екологізації освіти. Екологічна освіта, на нашу думку, не тільки наповнить новим змістом світосприйняття і самооцінку вже сформованої системи освіти, а розширить кругозір фахівця, а також спонукатиме його по-новому побачити зміст і сутність заняття, якому він віддає свій творчий потенціал. В работе отмечается, что в постнеклассической периоде развития науки экологическая составляющая, которая будет внедрена в систему образования, должен обеспечить новую методологию понимания конструктивных принципов экологизации образования. Экологическое образование, по нашему мнению, не только наполнит новым содержанием мировосприятие и самооценку уже сложившейся системы образования, а расширит кругозор специалиста, а также побуждать его по-новому увидеть содержание и сущность занятие, которому он отдает свой творческий потенциал.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЖНАЕУuk_UK
dc.subjectекологічна освітаuk_UK
dc.subjectекологічне вихованняuk_UK
dc.subjectекологічне мисленняuk_UK
dc.subjectэкологическое образованиеuk_UK
dc.subjectэкологическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectэкологическое мышлениеuk_UK
dc.subjectenvironmental educationuk_UK
dc.subjectenvironmental educationuk_UK
dc.subjectecological thinking experts - farmersuk_UK
dc.titleВплив екологічної освіти та екологічного виховання на становлення екологічного мислення у фахівців - аграріївuk_UK
dc.title.alternativeВлияние экологического образования и экологического воспитания на становление экологического мышления у специалистов - аграриевuk_UK
dc.title.alternativeInfluence environmental education and environmental education on the formation of environmental thinking among specialists - agrariansuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Книш І. В. Вплив екологічної освіти.pdf20,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.