Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4481
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Книш, Інна Василівна | - |
dc.contributor.author | Кныш, Инна Васильевна | - |
dc.contributor.author | Knysh, Inna Vasylevna | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-24T07:32:36Z | - |
dc.date.available | 2017-03-24T07:32:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Книш І. В. Вплив екологічної освіти та екологічного виховання на становлення екологічного мислення у фахівців - аграріїв [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Аграрна наука, освіта, виробництво : європейський досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції,(м. Житомир, 17-18 листопада 2015 р.). - Житомир: ЖНАЕУ, 2015. - С. 548-553. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4481 | - |
dc.description | The paper notes that in the period of science Postnonclassical environmental component that will be introduced in the education system should provide a new methodology for understanding the design principles greening education. Environmental education, in our opinion, not only be filled with new content orientation and self-esteem already existing system of education, and expand professional horizons and encourage it in a new way to see the content and nature of occupation, which he gives his creativity. | uk_UK |
dc.description.abstract | У роботі зазначається, що у постнекласичному періоді розвитку науки екологічна складова, яка буде впроваджена в систему освіти, має забезпечити нову методологію розуміння конструктивних принципів екологізації освіти. Екологічна освіта, на нашу думку, не тільки наповнить новим змістом світосприйняття і самооцінку вже сформованої системи освіти, а розширить кругозір фахівця, а також спонукатиме його по-новому побачити зміст і сутність заняття, якому він віддає свій творчий потенціал. В работе отмечается, что в постнеклассической периоде развития науки экологическая составляющая, которая будет внедрена в систему образования, должен обеспечить новую методологию понимания конструктивных принципов экологизации образования. Экологическое образование, по нашему мнению, не только наполнит новым содержанием мировосприятие и самооценку уже сложившейся системы образования, а расширит кругозор специалиста, а также побуждать его по-новому увидеть содержание и сущность занятие, которому он отдает свой творческий потенциал. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | ЖНАЕУ | uk_UK |
dc.subject | екологічна освіта | uk_UK |
dc.subject | екологічне виховання | uk_UK |
dc.subject | екологічне мислення | uk_UK |
dc.subject | экологическое образование | uk_UK |
dc.subject | экологическое воспитание | uk_UK |
dc.subject | экологическое мышление | uk_UK |
dc.subject | environmental education | uk_UK |
dc.subject | environmental education | uk_UK |
dc.subject | ecological thinking experts - farmers | uk_UK |
dc.title | Вплив екологічної освіти та екологічного виховання на становлення екологічного мислення у фахівців - аграріїв | uk_UK |
dc.title.alternative | Влияние экологического образования и экологического воспитания на становление экологического мышления у специалистов - аграриев | uk_UK |
dc.title.alternative | Influence environmental education and environmental education on the formation of environmental thinking among specialists - agrarians | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В. Вплив екологічної освіти.pdf | 20,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.