Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4591
Назва: Інформаційно-комунікаційне забезпечення управління маркетинговою діяльністю лісових підприємств
Інші назви: Информационно-коммуникационное обеспечение управления маркетинговой деятельностью лесных предприятий
Information and communication providing of management of marketing activities of forest enterprises
Автори: Макаренко, Наталія Олексіївна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Ключові слова: управління
маркетингова діяльність
маркетингова інформація
управление
маркетинговая деятельность
маркетинговая информация
management
marketing activity
marketing information
Дата публікації: 2017
Видавництво: МНУ ім. В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Макаренко Н. О. Інформаційно - комунікаційне забезпечення управління маркетинговою діяльністю лісових підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко // Глобальні та національні проблеми економіки : електронне наукове видання. - Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2017. - №16. - С. 415-420.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено перспективні напрямки управління маркетинговою діяльністю підприємств лісової галузі на основі інформаційно-комунікаційного забезпечення. Узагальнено результати упровадження маркетингово-орієнтованої організаційної структури лісовими підприємствами. Запропоновано побудову системи управління маркетингом лісових підприємств в Інтернеті для реалізації максимального обсягу переваг на ринку та для найбільш повного задоволення потреб і бажань споживачів. В статье исследованы перспективные направления управления маркетинговой деятельностью предприятий лесной отрасли на основе информационно-коммуникационного обеспечения. Обобщены результаты внедрения маркетингово - ориентированной организационной структуры лесными предприятиями. Предложено построение системы управления маркетингом лесных предприятий в Интернете для реализации максимального объема преимуществ на рынке и для наиболее полного удовлетворения потребностей и желаний потребителей.
Опис: In the article the promising areas of management of marketing activity of enterprises of forest industry based on information and communication security. The results of the introduction of marketing organizational structure of forest enterprises. A building management system of forest companies marketing on the Internet for the implementation of the maximum amount of benefits to the market and to best meet the needs and desires of consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4591
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко Н.О.Інформаційно-комунікаційне забезпечення.pdf247,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.