Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4599
Назва: Організація самостійної роботи у вищих навчальних закладах
Інші назви: Организация самостоятельной работы в высших учебных заведениях
Organizing of independent work in viscous nalchalnyh mortgages
Автори: Семірненко, Юрій Іванович
Ребрій, Алла Миколаївна
Рибенко, Ірина Олександрівна
Семирненко, Юрий Иванович
Ребрий, Алла Николаевна
Рыбенко, Ирина Александровна
Semirnеnko, Yuriy Ivanovich
Rebriy, Alla Nykolaevna
Rybenko, Irina Aleksandrovna
Ключові слова: кредитно-трансферна система
самостійна робота
ефективність навчання
кредитно-трансферная система
самостоятельная работа
эффективность обучения
credit-transfer system
independent work
training efficiency
Дата публікації: 2017
Видавництво: Варшавская политтехника
Бібліографічний опис: Семірненко Ю. І. Організація самостійної роботи у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Ю. І. Семірненко, А. М. Ребрій, І. О. Рибенко // Wspolczesne problemy i perspektywy rozwojy : Міжнародна наук.-практ. конф., ( м. Варшава, 30-31 січня 2017 р.). - Варшава : Варшавская политтехника, 2017. - С. 6-10.
Короткий огляд (реферат): Важливими завданнями підготовки фахівців в умовах кредитно-трансферної технології навчання в Україні є забезпечення якісної ступеневої освіти, її особистісної орієнтації, створення умов для оновлення змісту і форм організації навчально-виховного процесу, запровадження освітніх інновацій та інформаційних технологій, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Основне завдання сучасного викладача полягає в управлінні самостійною роботою студентів, формуванні спонукальних мотивів у студентів, визначенні цілей і завдань навчальної діяльності, її організації, контролю за результатами процесу навчання. Важными задачами подготовки специалистов в условиях кредитно-трансферной технологии обучения в Украине является обеспечение качественной многоуровневого образования, его личностной ориентации, создание условий для обновления содержания и форм организации учебно-воспитательного процесса, внедрение образовательных инноваций и информационных технологий, формирование системного педагогического мышления, профессионального самосознания. Основная задача современного преподавателя заключается в управлении самостоятельной работой студентов, формировании побудительных мотивов у студентов, определении целей и задач учебной деятельности, ее организации, контроля за результатами процесса обучения.
Опис: The most important task of training in terms of credit transfer technology education in Ukraine is to ensure the quality level education, her personal orientation, creating the conditions for renewal of the content and form of the educational process, implementing educational innovations and information technologies, forming a system of pedagogical thinking, professional identity. The main task of the modern teacher is to manage students' independent work, the formation of motivation in students, identifying goals and objectives of training activities, its organization, monitoring the results of the learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4599
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семірненко Ю.І.Організація самостійної роботи.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.