Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4838
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борозенець, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Борозенец, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Borozenets, N. S. | - |
dc.date.accessioned | 2017-08-07T06:58:27Z | - |
dc.date.available | 2017-08-07T06:58:27Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Борозенець Н. С. Щодо реалізації прикладної спрямованості курсу вищої математики при навчанні студентів аграрних університетів [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Системний підхід у професійній підготовці фахівців галузевих напрямків : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції з проблем вищої освіти і науки (дистанційна форма),(м. Полтава, 2017 р.). - Полтава : ПДАА, 2017. - Вип.2. - С.16-18. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4838 | - |
dc.description | The article deals with the essence of the applied orientation of higher mathematics, which consists in carrying out a purposeful substantive and methodological connection of this course with practice, providing for the introduction into it of specific information that is characteristic for the study of applied problems by mathematical methods, and applied tasks, which understand the tasks arising from Limits of mathematics, but the solution of which requires the use of a mathematical apparatus. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті розглядається суть прикладної спрямованості вищої математики, яка полягає у здійсненні цілеспрямованого змістового і методологічного зв’язку цього курсу з практикою, що передбачає введення в нього специфічних відомостей, які характерні для дослідження прикладних проблем математичними методами, та прикладних задач, під якими розуміють задачі, що виникають поза межами математики, але розв’язування яких потребує використання математичного апарату. В статье рассматривается суть прикладной направленности высшей математики, которая заключается в осуществлении целенаправленного содержательного и методологического связи этого курса с практикой, предусматривающий введение в него специфических сведений, которые характерны для исследования прикладных проблем математическими методами, и прикладных задач, под которыми понимают задачи , возникающих за пределами математики, но решение которых требует использования математического аппарата. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | ПДАА | uk_UK |
dc.subject | математична підготовка | uk_UK |
dc.subject | студенти аграрних університетів | uk_UK |
dc.subject | вища математика | uk_UK |
dc.subject | математическая подготовка | uk_UK |
dc.subject | студенты аграрных университетов | uk_UK |
dc.subject | высшая математика | uk_UK |
dc.subject | mathematical preparation | uk_UK |
dc.subject | students of agrarian universities | uk_UK |
dc.subject | higher mathematics | uk_UK |
dc.title | Щодо реалізації прикладної спрямованості курсу вищої математики при навчанні студентів аграрних університетів | uk_UK |
dc.title.alternative | Про реализацию прикладной направленности курса высшей математики при обучении студентов аграрных университетов | uk_UK |
dc.title.alternative | About realization of applied orientation of a course of the higher mathematics at training of students of agrarian universities | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борозенець Н. С. Щодо реалізації.pdf | 104,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.