Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорозенець, Н. С.-
dc.contributor.authorБорозенец, Н. С.-
dc.contributor.authorBorozenets, N. S.-
dc.date.accessioned2017-08-07T06:58:27Z-
dc.date.available2017-08-07T06:58:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБорозенець Н. С. Щодо реалізації прикладної спрямованості курсу вищої математики при навчанні студентів аграрних університетів [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Системний підхід у професійній підготовці фахівців галузевих напрямків : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції з проблем вищої освіти і науки (дистанційна форма),(м. Полтава, 2017 р.). - Полтава : ПДАА, 2017. - Вип.2. - С.16-18.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4838-
dc.descriptionThe article deals with the essence of the applied orientation of higher mathematics, which consists in carrying out a purposeful substantive and methodological connection of this course with practice, providing for the introduction into it of specific information that is characteristic for the study of applied problems by mathematical methods, and applied tasks, which understand the tasks arising from Limits of mathematics, but the solution of which requires the use of a mathematical apparatus.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглядається суть прикладної спрямованості вищої математики, яка полягає у здійсненні цілеспрямованого змістового і методологічного зв’язку цього курсу з практикою, що передбачає введення в нього специфічних відомостей, які характерні для дослідження прикладних проблем математичними методами, та прикладних задач, під якими розуміють задачі, що виникають поза межами математики, але розв’язування яких потребує використання математичного апарату. В статье рассматривается суть прикладной направленности высшей математики, которая заключается в осуществлении целенаправленного содержательного и методологического связи этого курса с практикой, предусматривающий введение в него специфических сведений, которые характерны для исследования прикладных проблем математическими методами, и прикладных задач, под которыми понимают задачи , возникающих за пределами математики, но решение которых требует использования математического аппарата.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПДААuk_UK
dc.subjectматематична підготовкаuk_UK
dc.subjectстуденти аграрних університетівuk_UK
dc.subjectвища математикаuk_UK
dc.subjectматематическая подготовкаuk_UK
dc.subjectстуденты аграрных университетовuk_UK
dc.subjectвысшая математикаuk_UK
dc.subjectmathematical preparationuk_UK
dc.subjectstudents of agrarian universitiesuk_UK
dc.subjecthigher mathematicsuk_UK
dc.titleЩодо реалізації прикладної спрямованості курсу вищої математики при навчанні студентів аграрних університетівuk_UK
dc.title.alternativeПро реализацию прикладной направленности курса высшей математики при обучении студентов аграрных университетовuk_UK
dc.title.alternativeAbout realization of applied orientation of a course of the higher mathematics at training of students of agrarian universitiesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борозенець Н. С. Щодо реалізації.pdf104,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.