Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4865
Назва: | Сучасні технології збереження та відновлення здоров’я молоді в діяльності фахівця з фізичної культури |
Інші назви: | Современные технологии сохранения и восстановления здоровья молодежи в деятельности специалиста по физической культуре Modern technologies preserve and restore the health of young people in the activities of specialist physical education |
Автори: | Рибалко, Петро Федорович Ліфінцев, Іван Дмитрович Рыбалко, Петр Фёдорович Лифинцев, Иван Дмитриевич Rybalko, Peter Lifintsev, Ivan |
Ключові слова: | культура здоров’я професійна підготовка інноваційні педагогічні технології культура здоровья профессиональная подготовка инновационные педагогические технологии health culture professional training innovative pedagogical technologies |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченко |
Бібліографічний опис: | Рибалко П. Ф. Сучасні технології збереження та відновлення здоров’я молоді в діяльності фахівця з фізичної культури [Електронний ресурс] / П. Ф. Рибалко, І. Д. Ліфінцев // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченко. – Сер. «Педагогічні науки» / Чернігівський НПУ. – Чернігів, 2016. – Вип. 136. - С. 181-184. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті загальні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. Акцентовано увагу на необхідності формування у студентів належного рівня професійної компетентності у сфері збереження та зміцнення здоров’я. Доведено, що використання інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах дасть змогу активно стимулювати студентів до самоосвіти. Встановлено, що великим потенціалом володіють такі педагогічні інновації як: метод проектів, інтерактивне навчання, інформаційні технології, тренінгові методики. Педагогічні інновації пропонуємо запровадити під час вивчення студентами навчальних дисциплін професійного спрямування. Їх використання сприятиме формуванню когнітивної складової культури здоров’я та допоможе вдосконалити практичні вміння і навички у збереженні та зміцнення здоров’я. В статье рассмотрены общие аспекты профессиональной подготовки будущих специалистов по физическому воспитанию и спорту. Акцентировано внимание на необходимости формирования у студентов надлежащего уровня профессиональной компетентности в сфере сохранения и укрепления здоровья. Доказано, что использование инновационных педагогических технологий в профессиональной подготовке будущих учителей физической культуры в высших учебных заведениях позволит активно стимулировать студентов к самообразованию. Установлено, что большим потенциалом обладают такие педагогические инновации как: метод проектов, интерактивное обучение, информационные технологии, тренинговые методики. Педагогические инновации предлагаем ввести при изучении студентами учебных дисциплин профессионального направления. Их использование будет способствовать формированию когнитивной составляющей культуры здоровья и поможет усовершенствовать практические умения и навыки в сохранении и укреплении здоровья. |
Опис: | The article deals with the general aspects of professional training of future specialists of physical education and sport. The main attention is focused on the need to develop in students of the faculties of physical education the appropriate level of professional competence in the field of preservation and promotion of health. It was proved that the usage of innovative educational technologies in professional training of future teachers of physical education in higher educational institutions will stimulate students to self-education. It was found that pedagogical innovations such as: project method, interactie training, information technology and training techniques have great potential. We offer to introduce pedagogical innovations during the study of the disciplines of professional orientation. Their usage will contribute to the formation of the cognitive component of health culture and help to improve practical skills in preserving and strengthening of health. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4865 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Документ Microsoft Word.pdf | 115,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.