Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4892
Назва: Орієнтири розвитку системи освіти України з урахуванням досвіду США
Інші назви: Ориентиры развития системы образования Украины с учетом опыта США
Benchmarks of Education System of Ukraine Development on the Base of USA Experience
Автори: Маслак, Наталія Григорівна
Коблянська, Інна Ігорівна
Маслак, Наталья Григорьевна
Коблянская, Инна Игоревна
Maslak, Nataliia Hrigorivna
Koblianska, Inna Igorivna
Ключові слова: система освіти
реформа освіти
освітні послуги
система образования
реформа образования
образовательные услуги
education system
education reform
educational services
Дата публікації: 2016
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Маслак Н. Г. Орієнтири розвитку системи освіти України з урахуванням досвіду США [Електронний ресурс] / Н. Г. Маслак, І. І. Коблянська // Ефективна економіка. - 2016. - № 7. - Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?n=7&y=2016 . – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є виділення тих характерних рис американської системи освіти, які, маючи універсальний характер, можуть становити основу для реформаційних змін у вітчизняному освітньому просторі. Досліджено особливості побудови, функціонування та розвитку системи освіти в США, виділено її головні риси. Виявлено управлінський характер проблем розвитку системи освіти в Україні: проблеми у цілеформуванні, стратегічному плануванні та ін. З урахуванням досвіду США окреслено орієнтири подальшого розвитку освітньої сфери України: децентралізація та дерегуляція на всіх ланках та рівнях освітньої системи, запровадження ринкових механізмів регулювання розвитку освіти, якості та змісту освітніх та навчальних процесів. Целью статьи является выделение тех характерных черт американской системы образования, которые, имея универсальный характер, могут служить основой для реформирования изменений в отечественном образовательном пространстве. Исследованы особенности построения, функционирования и развития системы образования в США, выделены ее основные черты. Выявлено управленческий характер проблем развития системы образования в Украине: проблемы в цилеформуванни, стратегическом планировании и др. С учетом опыта США намечены ориентиры дальнейшего развития образовательной сферы Украины: децентрализация и дерегулирование на всех уровнях и уровнях образовательной системы, внедрение рыночных механизмов регулирования развития образования, качества и содержания образовательных и учебных процессов.
Опис: The aim of this article is to highlight the characteristics of the American system of education that can form the basis for the reform of changes in Ukraine’s educational system. The features of the construction, operation and development of the education system in the USA are investigated and its main features are highlighted. The managerial problems of the education system in Ukraine have been discovered: problems, related with aim setting, strategic planning and others. Given the US experience there are outlined benchmarks of further development of the educational sphere of Ukraine: decentralization and deregulation at all levels and elements of the education system, the introduction of market mechanisms of regulation of education and quality and content of education and training processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4892
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маслак Н.Г. Коблянська І.І. Орієнтири розвитку системи освіти.pdf243,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.