Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4898
Назва: Improving of intellectual property marketing management in the agrarian sphere of region
Інші назви: Удосконалення управління маркетингом інтелектуальної власності аграрної сфери регіону
Усовершенствование управления маркетингом интеллектуальной собственности аграрной сферы региона
Автори: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Ключові слова: intellectual property
marketing
management
інтелектуальна власність
маркетинг
менеджмент
интеллектуальная собственность
маркетинг
менеджмент
Дата публікації: 2017
Видавництво: СумДУ
Бібліографічний опис: Makhnusha S. M. Improving of intellectual property marketing management in the agrarian sphere of region [Electronic resource] / S. M. Makhnusha // Economic Processes Management : International Scientific E-Journal. – 2017. – № 1. - Режим доступу : http://epm.fem.sumdu.edu.ua/2017_1_7/ . - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): In the article the author proved that Ukraine's economy needs to create more favorable conditions for the development of the agricultural sector by intensifying the development of innovation and implementation of intellectual property rights and effectively manage their marketing. It analyzes the main range of problems, which is embedded in an understanding of marketing management of intellectual property, and presents possible solutions and improvements in this background. It was formed mechanism of intellectual property marketing in the agricultural sector in the region and proposed approach to evaluating the effectiveness of measures to manage intellectual property marketing in the agricultural sector in the region. У статті автором було доведено, що економіка України потребує створення більш сприятливих умов для розвитку аграрної сфери шляхом інтенсифікації розробки інновацій та впровадження об’єктів інтелектуальної власності та ефективного управління їх маркетингом. Було проаналізовано основне коло проблем, яке вкладається в розуміння управління маркетингом інтелектуальної власності, та подано шляхи їх подолання й покращення ситуації на цьому тлі. Було сформовано механізм управління маркетингом інтелектуальної власності аграрної сфери регіону та запропоновано підхід до оцінки ефективності проведених заходів з управління маркетингом інтелектуальної власності аграрної сфери регіону.
Опис: В статье автором было доказано, что экономика Украины нуждается в создании более благоприятных условий для развития аграрной сферы путем интенсификации разработки инноваций и внедрения объектов интеллектуальной собственности и эффективного управления их маркетингом. Были проанализированы основной круг проблем, которые вкладываются в понимание управления маркетингом интеллектуальной собственности, и представлены пути их преодоления и улучшения ситуации на этом фоне. Был сформирован механизм управления маркетингом интеллектуальной собственности аграрной сферы региона и предложен подход к оценке эффективности проведенных мероприятий по управлению маркетингом интеллектуальной собственности аграрной сферы региона.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4898
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makhnusha S.M._article to EPM SumDU.pdf250,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.