Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4904
Назва: Упаковка як ключовий момент в комерційній діяльності підприємств
Інші назви: Упаковка как ключевой момент в коммерческой деятельности предприятий
Packaging is a key point in business enterprise
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Пономаренко, Яна Анатоліївна
Шумкова, Елена Владимировна
Пономаренко, Яна Анатолиевна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Ponomarenko, Yana Anatoliivna
Ключові слова: упаковка
ідентифікація продукту
покупець
упаковка
идентификация продукта
покупатель
packaging
product identification
buyer
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Упаковка як ключовий момент в комерційній діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Я. А. Пономаренко // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й международной научной конференции, (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч.2. - С.145.
Короткий огляд (реферат): Упаковка набуває найсильнішу комунікативну функцію, особливо у зв’язку з інтенсивним зростанням магазинів самообслуговування, коли покупець залишається практично один на один з товаром. Упаковка приобретает наибольшую коммуникационную функцию, особенно с ростом магазинов самообслуживания, когда покупатель остается один на один с товаром.
Опис: Packaging acquires the strongest communicative function, especially due to the rapid growth of self-service stores where the buyer is almost alone product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4904
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В. Упаковка.pdf303,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.