Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2017-10-13T09:44:53Z-
dc.date.available2017-10-13T09:44:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Оцінювання маркетингового потенціалу як необхідність у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й международной научной конференции, (г. Суми,12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч.2. - С.142.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4907-
dc.descriptionEvaluation of potential businesses to implement marketing strategies will help determine their current state, their own strengths and weaknesses of, opportunities and threats in the competition, discover hidden resources, increase product range, improve the quality of both products and businesses develop effective strategies of the future.uk_UK
dc.description.abstractОцінка потенційних можливостей підприємства щодо виконання маркетингових стратегій допоможе визначити свій існуючий стан, власні сильні і слабкі сторони діяльності, можливості та загрози у конкурентній боротьбі, виявити скриті ресурси, збільшити асортимент, покращити якість як товарів так і комерційної діяльності, розробити ефективні стратегії розвитку на перспективу. Оценка потенциальных возможностей предприятия относительно маркетинговых стратегий поможет определить свое существующее состояние, собственные сильные и слабые стороны деятельности, возможности и угрозы в конкурентной борьбе, выявить скрытые ресурсы, увеличить ассортимент, улучшить качество как товаров, так и коммерческой деятельности, разработать эффективные стратегии.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectпотенціалuk_UK
dc.subjectоцінкаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectпотенциалuk_UK
dc.subjectоцениваниеuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectpotentialuk_UK
dc.subjectassessmentuk_UK
dc.titleОцінювання маркетингового потенціалу як необхідність у прийнятті управлінських рішеньuk_UK
dc.title.alternativeОценивание маркетингового потенциала как необходимость в принятии управленских решенийuk_UK
dc.title.alternativeEvaluation of marketing potential as the need for management decisionsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В. Оцінювання.pdf293,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.