Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2017-10-17T11:39:30Z-
dc.date.available2017-10-17T11:39:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Необхідність оцінювання маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту. - Сер. «Економіка та менеджмент»/Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - № 8(69).uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4910-
dc.descriptionIn the article the scientists examined a number of provisions relating to the study of the concept of «marketing potential» of the company. Reveals its essence, the basic elements of marketing potential and importance of the need to control the marketing potential for small and medium businesses. Defined marketing factors that shape the potential of these enterprises. The analysis and identified the main factors that determine ways to effectively manage the marketing potential of the company and assessed the level of use of marketing potential in the target company. A strategic approach to manage the marketing potential for small and medium businesses.uk_UK
dc.description.abstractВ статті розглянуто ряд положень вчених, які стосуються вивчення поняття «маркетинговий потенціал» підприємства. Розкрито його сутність, визначені основні елементи маркетингового потенціалу та значення необхідності управління маркетинговим потенціалом на підприємствах малого та середнього бізнесу. Проведено аналіз та виявлено основні фактори, що визначають як управляти маркетинговим потенціалом ефективно та оцінено рівень використання маркетингового потенціалу на досліджуваному підприємстві. Запропоновано використання для управління маркетинговим потенціалом на підприємствах малого та середнього бізнесу стратегічного підходу. В статье рассмотрено ряд положений ученых, касающихся изучения понятия «маркетинговый потенциал» предприятия. Раскрыто его сущность, определены основные элементы маркетингового потенциала и значение необходимости управления маркетинговым потенциалом на предприятиях малого и среднего бизнеса. Проведен анализ и выявлены основные факторы, определяющие пути эффективного управления маркетинговым потенциалом предприятия и оценен уровень использования маркетингового потенциала на исследуемом предприятии. Предложено применение стратегического подхода к управлению маркетинговым потенциалом на предприятиях малого и среднего бизнеса.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UK
dc.subjectуправління маркетинговим потенціаломuk_UK
dc.subjectмаркетингові зусилляuk_UK
dc.subjectмаркетинговый потенциалuk_UK
dc.subjectуправление маркетинговым потенциаломuk_UK
dc.subjectмаркетинговые усилияuk_UK
dc.subjectmarketing potentialuk_UK
dc.subjectmanagement potential marketinguk_UK
dc.subjectmarketing effortsuk_UK
dc.titleНеобхідність оцінювання маркетингового потенціалу підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeНеобходимость оценки маркетингового потенциала предприятияuk_UK
dc.title.alternativeNecessity of assessment the marketing potential of enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В. Необхідність оцінювання.pdf396,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.