Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерьохіна, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorТерехина, Наталья Алексеевна-
dc.contributor.authorTerokhina, Nataliia Oleksiivna-
dc.date.accessioned2017-11-03T12:29:11Z-
dc.date.available2017-11-03T12:29:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТерьохіна Н. О. Розвиток неформальної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. - Суми : СумДПУ, 2017. - у друці.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4994-
dc.descriptionThe article deals with the problems of non-formal adult education in Ukraine. The general characteristics of non-formal learning are defined, tasks and features non-formal education are allocated. the role and importance of non-formal adult education is emphasized, educational programms in the field of non-formal adult education in Ukraine are analysed and their semantic content is characterized; the importance of providing qualitative educational services in the field of non-formal adult education is stressed. University of the Third Age, Higher Folk school, academic circle can be regarded as specific components of the national system of non-formal adult education and an example of implementation of the best ideas of world experience of adult education.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам розвитку неформальної освіти дорослих в Україні. Визначено загальні характеристики неформального навчання, виділено завдання та ознаки неформальної освіти. Підкреслено роль та значення неформальної освіти дорослих; проаналізовано навчальні програми у галузі неформальної освіти дорослих в Україні, а також охарактеризовано їх змістове наповнення; підкреслено важливість надання якісних освітніх послуг у сфері неформальної освіти дорослих. Університет третього віку, Вищу народну школу, навчальний гурток можна вважати специфічними складовими вітчизняної системи неформальної освіти дорослих і прикладом впровадження кращих ідей світового досвіду розвитку освіти дорослих. Статья посвящена проблемам развития неформального образования взрослых в Украине. Определены общие характеристики неформального обучения, выделены задачи и признаки неформального образования. Подчеркнута роль и значение неформального образования взрослых; проанализированы учебные программы в области неформального образования взрослых в Украине, а также охарактеризованы их содержательное наполнение; подчеркнута важность предоставления качественных образовательных услуг в сфере неформального образования взрослых. Университет третьего возраста, Высшую народную школу, учебный кружок можно считать специфическими составляющими отечественной системы неформального образования взрослых и примером внедрения лучших идей мирового опыта развития образования взрослых.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумДПУuk_UK
dc.subjectнеформальна освітаuk_UK
dc.subjectнавчальний гуртокuk_UK
dc.subjectВища народна школаuk_UK
dc.subjectнеформальное образованиеuk_UK
dc.subjectучебный кружокuk_UK
dc.subjectВысшая народная школаuk_UK
dc.subjectnon-formal educationuk_UK
dc.subjectstudy circleuk_UK
dc.subjectHigh Folk Schooluk_UK
dc.titleРозвиток неформальної освіти дорослих в Україніuk_UK
dc.title.alternativeРазвитие неформального образования взрослых в Украинеuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of non-formal adult education in Ukraineuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терьохіна Н. О. Розвиток неформальної освіти.pdf341,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.