Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.date.accessioned2017-11-16T11:37:59Z-
dc.date.available2017-11-16T11:37:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГубіна О. Ю. Вдосконалення якості відкритої освіти завдяки модернізації її змісту [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка. – Сер. «Педагогічні науки» / Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка. – Глухів, 2016. – № 31. – С. 122-129.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5027-
dc.descriptionThe article focuses on proving the meaning of content of open education as the global educational system and on the determination of the tendencies of it development in the modern conditions. The main documents which regulate the content of open education are investigated. It was determined that content includes the level of knowledge and skills which are necessary for successful realization of the learning process. They are presented by the strategic programs and curriculums which influence the improvement of quality of education.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розкрито поняття змістовних засад відкритої освіти, як глобальної освітньої системи та визначено тенденції її розвитку у сучасних умовах; досліджено основні документи, які регулюють зміст відкритої світи. Отже, в результаті дослідження було визначено, що обсяг знань, вмінь та навичок, необхідних для успішної реалізації процесу навчання розкриває поняття змістовних засад. Основними документами в системі вищої освіти, що регулюють зміст освіти є стратегічні програми та навчальні плани, які сприяють підвищенню якості навчання та викладання завдяки використанню засобів відкритої освіти, а саме ІКТ. В статье раскрыто понятие содержания открытого образования как глобальной образовательной системы и определены тенденции его развития в современных условиях. Изучены основные документы, которые регулируют содержание открытого образования. В результате исследования было установлено, что объем знаний, умений и навыков, необходимых для успешной реализации процесса обучения раскрывает понятие содержания. Основными документами, которые регулируют содержание образования являются стратегические программы и рабочие программы, которые способствуют повышению качества обучения и преподавания благодаря использованию средств открытого образования, т.е. ИКТ.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherГлухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженкаuk_UK
dc.subjectвідкрита освітаuk_UK
dc.subjectзмістовні засадиuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UK
dc.subjectсодержаниеuk_UK
dc.subjectинформационные технологииuk_UK
dc.subjectopen educationuk_UK
dc.subjectcontentuk_UK
dc.subjectinformation technologiesuk_UK
dc.titleВдосконалення якості відкритої освіти завдяки модернізації її змістуuk_UK
dc.title.alternativeУсовершенствование качества открытого образования благодаря модернизации его содержанияuk_UK
dc.title.alternativeThe improvement of open education quality through modernization of its contentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна О.Ю. ст. 6.pdf285,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.