Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрабчук, Тетяна Іллівна-
dc.contributor.authorДрабчук, Татьяна Ильинична-
dc.contributor.authorDrabchuk, Tetiana-
dc.date.accessioned2017-11-22T13:23:13Z-
dc.date.available2017-11-22T13:23:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДрабчук Т. І. Розвиток агромаркетингу як чинник зростання ефективності ведення бізнесу [Електронний ресурс] / Т. І. Драбчук // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку аграрного сектора економіки в умовах інтеграційних процесів : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф., (Харків, 22 грудня 2016 р.) : у 2-х ч. / Харк. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. – Х. : ХНАУ, 2016. – Ч. 2. - С. 38-41.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5067-
dc.descriptionIn theses The influence of AMP on the performance of agricultural enterprises. Focus on what is today one of the major regulators of agricultural development in a market economy is the skillful use of tools AMP.uk_UK
dc.description.abstractВ тезах досліджується вплив розвитку аграрного маркетингу на результати діяльності аграрних підприємств. Зосереджена увага на тому, шо сьогодні одним з найважливіших регуляторів розвитку сільського господарства в умовах ринкової економіки є уміле застосування інструментарію аграрного маркетингу. В тезисах исследуется влияние развития аграрного маркетинга на результаты деятельности аграрных предприятий. Сосредоточено внимание на том, что сегодня одним из важнейших регуляторов развития сельского хозяйства в условиях рыночной экономики является умелое применение инструментария аграрного маркетинга.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherХарк. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєваuk_UK
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk_UK
dc.subjectсільське господарствоuk_UK
dc.subjectтоваровиробникиuk_UK
dc.subjectсельскохозяйственная продукцияuk_UK
dc.subjectсельское хозяйствоuk_UK
dc.subjectтоваропроизводителиuk_UK
dc.subjectagricultural productsuk_UK
dc.subjectagricultureuk_UK
dc.subjectproducersuk_UK
dc.titleРозвиток агромаркетингу як чинник зростання ефективності ведення бізнесуuk_UK
dc.title.alternativeРазвитие агромаркетинга как фактор роста эффективности ведения бизнесаuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of the agrarian marketing as factor of height of efficiency of doing businessuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.