Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/514
Назва: П'ятиступінчаста коробка зміни швидкостей з електромеханічним приводом керування
Інші назви: Пятиступенчатая коробка перемены скоростей с электромеханическим приводом управления
Автори: Бондарєв, Сергій Григорович
Бондарев, Сергей Григорьевич
Bondarev, S. G.
Ключові слова: автомобілебудування
тракторобудування
автомобилестроение
тракторостроение
Дата публікації: 11-чер-2012
Видавництво: Державне підприємство "Український інститут промислової власності" (УКРПАТЕНТ)
Бібліографічний опис: П'ятиступінчаста коробка зміни швидкостей з електромеханічним приводом керування [Електронний ресурс] : пат. 70432 Україна : МПК В60К 20/00 (2012.01) / Бондарєв С. Г. ; заявник та патентовласник Сумський НАУ. - № u 2011 14069 ; заявл. 29.11.2011 ; опубл. 11.06.2012, Бюл. № 11.
Короткий огляд (реферат): П'ятиступінчаста коробка зміни швидкостей з електромеханічним приводом керування містить корпус, ведучий вал, шестірні першої, другої, третьої, четвертої, п'ятої передач та шестірнею заднього ходу. На шліцьовій ділянці встановлено муфти, на зовнішній частині яких містяться синхронізатори. У веденому валу виконано циліндричну порожнину, в якій встановлено три різьбові вали. Кожен вал одним кінцем приєднаний до відповідного ротора трирокового крокового електричного двигуна, а другий має внутрішні різьбові поверхні, до яких під'єднані втулки з відповідними зовнішніми різьбовими поверхнями, що з'єднані шрифтами з муфтами.
Опис: Пятиступенчатая коробка перемены скоростей с электромеханическим приводом управления содержит корпус, ведущий вал, шестерни первой, второй, третьей, четвертой, пятой передач и шестерней заднего хода. На шлицевой участке установлено муфты, на внешней части которых содержатся синхронизаторы. В ведомом валу выполнено цилиндрическую полость, в которой установлены три резьбовые валы. Каждый вал одним концом присоединен к соответствующему ротора трирокового шагового электрического двигателя, а второй имеет внутренние резьбовые поверхности, к которым подключены втулки с соответствующими внешними резьбовыми поверхностями, соединенными шрифтами с муфтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/514
Розташовується у зібраннях:Патенти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
opr044GJ.pdf401,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.