Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРясна, О. В.-
dc.contributor.authorПлавинська, О. В.-
dc.contributor.authorСтриж, В. О.-
dc.contributor.authorРясная, О. В.-
dc.contributor.authorПлавинская, А. В.-
dc.contributor.authorСтриж, В. А.-
dc.contributor.authorRyasnaya, O. V.-
dc.contributor.authorPlavinskaya, A. V.-
dc.contributor.authorStrizh, V. A.-
dc.date.accessioned2018-01-16T12:20:33Z-
dc.date.available2018-01-16T12:20:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРясна О. В. Педагогічні технології та інновації професійної підготовки фахівців [Електронний ресурс] / О. В. Рясна, О. В. Плавинська, В. О. Стриж // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції,(м. Суми, 22-26 травня 2017 р.) / редкол.: О. Г. Гусак, К. О. Дядюра. - Суми : Сумський державний університет, 2017. - С.25.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5187-
dc.descriptionThis article explores the impact of the activity of students and teachers in the learning process and as a result, improve studennta a specialist and teacher - a highly professional teacher. The different approaches to training students, and conducted their analysis. Separately drawn attention to the need for the use of multymediynosti and formation of computer literacy student.uk_UK
dc.description.abstractУ статті досліджено вплив активності студента та викладача на навчальний процес і, як результат, підвищення рівня студента як спеціаліста, а викладача – як високопрофесійного педагога. Розглянуто різні підходи до професійної підготовки студента, та проведено їх аналіз. Окремо звертається увага на необхідність використання засобів мультимедійності та формування комп’ютерної грамотності студента. В статье исследовано влияние активности студента и преподавателя на учебный процесс и, как результат, повышение уровня студента как специалиста, а преподавателя - как высокопрофессионального педагога. Рассмотрены различные подходы к профессиональной подготовке студента, и проведено их анализ. Отдельно обращается внимание на необходимость использования средств мультимедийности и формирования компьютерной грамотности студента.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський державний університетuk_UK
dc.subjectінноваційна педагогічна технологіяuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовка студентівuk_UK
dc.subjectінформаційне моделюванняuk_UK
dc.subjectинновационная педагогическая технологияuk_UK
dc.subjectпрофессиональная подготовка студентовuk_UK
dc.subjectинформационное моделированиеuk_UK
dc.subjectinnovative educational technologyuk_UK
dc.subjecttraining studentsuk_UK
dc.subjectinformation modelinguk_UK
dc.titleПедагогічні технології та інновації професійної підготовки фахівцівuk_UK
dc.title.alternativeПедагогические технологии и инновации профессиональной подготовки специалистовuk_UK
dc.title.alternativeTeaching technology and innovation vocational traininguk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рясна О. В. Педагогічні технології.pdf3,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.