Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5187
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рясна, О. В. | - |
dc.contributor.author | Плавинська, О. В. | - |
dc.contributor.author | Стриж, В. О. | - |
dc.contributor.author | Рясная, О. В. | - |
dc.contributor.author | Плавинская, А. В. | - |
dc.contributor.author | Стриж, В. А. | - |
dc.contributor.author | Ryasnaya, O. V. | - |
dc.contributor.author | Plavinskaya, A. V. | - |
dc.contributor.author | Strizh, V. A. | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-16T12:20:33Z | - |
dc.date.available | 2018-01-16T12:20:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Рясна О. В. Педагогічні технології та інновації професійної підготовки фахівців [Електронний ресурс] / О. В. Рясна, О. В. Плавинська, В. О. Стриж // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції,(м. Суми, 22-26 травня 2017 р.) / редкол.: О. Г. Гусак, К. О. Дядюра. - Суми : Сумський державний університет, 2017. - С.25. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5187 | - |
dc.description | This article explores the impact of the activity of students and teachers in the learning process and as a result, improve studennta a specialist and teacher - a highly professional teacher. The different approaches to training students, and conducted their analysis. Separately drawn attention to the need for the use of multymediynosti and formation of computer literacy student. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті досліджено вплив активності студента та викладача на навчальний процес і, як результат, підвищення рівня студента як спеціаліста, а викладача – як високопрофесійного педагога. Розглянуто різні підходи до професійної підготовки студента, та проведено їх аналіз. Окремо звертається увага на необхідність використання засобів мультимедійності та формування комп’ютерної грамотності студента. В статье исследовано влияние активности студента и преподавателя на учебный процесс и, как результат, повышение уровня студента как специалиста, а преподавателя - как высокопрофессионального педагога. Рассмотрены различные подходы к профессиональной подготовке студента, и проведено их анализ. Отдельно обращается внимание на необходимость использования средств мультимедийности и формирования компьютерной грамотности студента. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Сумський державний університет | uk_UK |
dc.subject | інноваційна педагогічна технологія | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка студентів | uk_UK |
dc.subject | інформаційне моделювання | uk_UK |
dc.subject | инновационная педагогическая технология | uk_UK |
dc.subject | профессиональная подготовка студентов | uk_UK |
dc.subject | информационное моделирование | uk_UK |
dc.subject | innovative educational technology | uk_UK |
dc.subject | training students | uk_UK |
dc.subject | information modeling | uk_UK |
dc.title | Педагогічні технології та інновації професійної підготовки фахівців | uk_UK |
dc.title.alternative | Педагогические технологии и инновации профессиональной подготовки специалистов | uk_UK |
dc.title.alternative | Teaching technology and innovation vocational training | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рясна О. В. Педагогічні технології.pdf | 3,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.