Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/531
Назва: Теоретичні підходи до характеристик інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій
Інші назви: Теоретические подходы к характеристикам инновационного маркетинга и маркетинга инноваций
Theoretical approaches to performance Innovative marketing and marketing Innovations
Автори: Блюмська, К. В.
Блюмская, К. В.
BIyumska, K. V.
Ключові слова: маркетинг
інноваційний маркетинг
маркетинг
иновационный маркетинг
Дата публікації: 2011
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Блюмська К. В. Теоретичні підходи до характеристик інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій [Електронний ресурс] / К. В. Блюмська // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/1(48). – С. 93-97.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті існуючі теоретичні підходи до визначення категорій «інноваційний маркетинг» та «маркетинг інновацій», та вказано принципові відмінності у трактуванні цих понять. На основі вивчення літературних джерел наведена авторська класифікація інновацій. Зроблено узагальнення та запропонований власний підхід до трактування терміну «інноваційний маркетинг». В статье рассмотрены существующие теоретические подходы к определению категорий «инновационный маркетинг» и «маркетинг инноваций», и указано принципиальные отличия в трактовке этих понятий. На основе изучения литературных источников приведена авторская классификация инноваций. Сделано обобщение и предложен собственный подход к трактовке термина «инновационный маркетинг».
Опис: The paper reviewed the existing theoretical approaches to defining categories of "innovative Mar-ketynh" and "marketing innovation", and indicated fundamental differences in the interpretation of these concepts. Based on the study of literature is given the authoґs classification of innovation. Made UGA halnennya and proposed his own approach to the interpretation of the term "innovation mariceting".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/531
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
opr010I2.tmp.pdf3,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.