Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, Інна Василівна-
dc.contributor.authorКочубей, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorКныш, Инна Васильевна-
dc.contributor.authorКочубей, Наталья Васильевна-
dc.contributor.authorKnysh, Inna Vasylevna-
dc.contributor.authorKochubei, Natalia Vasylivna-
dc.date.accessioned2018-02-13T12:20:28Z-
dc.date.available2018-02-13T12:20:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКниш І. В. Технологічні аспекти становлення нової освітньої парадигми [Електронний ресурс] / І. В. Книш, Н. В. Кочубей // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2017. – Т. 60, № 4. – C. 181-194. - Режим доступу : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/1600/1206 . - Заголовок з екрануuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5314-
dc.descriptionThe study shows that two educational paradigms havebeen established at the current stage of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; their advantages and disadvantages have been outlined. The author has grounded that theoretical and methodological disbalance between these two paradigms brought about the appearance of a new understanding of Life Long Learning as a new paradigm of education. The article provides analysis of modern innovative techniques and methods used in the educational paradigms. It has been grounded that ICT cannot be considered as a means of enslavement but rather a means of liberation which can be reached due to the production, processing and distribution of new anthropopractices that will facilitate the return of a man to himself and to others. ICT should encourage self-organization, self-cognition and self-improvement of a personality of Learner (Student) as well as Teacher(Educator).uk_UK
dc.description.abstractЗ’ясовано, що на постнекласичному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off-line освіта як система й on-line освіта як мережа, які мають свої переваги й недоліки. Обґрунтовано, що теоретико-методологічний дисбаланс, який виник між цими парадигмами, зумовив переосмислення Life Long Learning як нової освітньої моделі. Проаналізовано сучасні інноваційні техніки й методики, які використовуються у даних освітніх парадигмах. Доведено, що ІКТ – це засіб не поневолення, а звільнення, якого можна досягти завдяки створенню і поширенню нових антропопрактик, що мають на меті повернення людини не тільки до самої себе, а й до інших. Зазначено,що впровадження ІКТ має сприяти самоорганізації, самопізнанню та самовдосконаленню особистості як Учня(Студента), так і Вчителя(Викладача). Выяснено, что на постнеклассическом этапе развития образования в Украине сложились две образовательные парадигмы, а именно: off-line образование как система и on-line образование как сеть, которые имеют свои преимущества и недостатки. Обосновано, что теоретико-методологический дисбаланс, возникший между этими парадигмами, обусловил переосмысления Life Long Learning как новой образовательной модели. Проанализированы современные инновационные техники и методики, используемые в данных образовательных парадигмах. Доказано, что ИКТ - это средство не порабощения, а освобождения, которого можно достичь благодаря созданию и распространению новых антропопрактик, имеющих целью возвращение человека не только к самому себе, но и к другим. Отмечено, что внедрение ИКТ должно способствовать самоорганизации, самопознанию и самосовершенствованию личности как Ученика (Студента), так и Учителя (Преподавателя).uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherІн-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН Україниuk_UK
dc.subjectнова парадигма освітиuk_UK
dc.subjectLife Long Learninguk_UK
dc.subjectІКТuk_UK
dc.subjectновая парадигма образованияuk_UK
dc.subjectLife Long Learninguk_UK
dc.subjectИКТuk_UK
dc.subjectnew paradigm of educationuk_UK
dc.subjectLife Long Learninguk_UK
dc.subjectICTuk_UK
dc.titleТехнологічні аспекти становлення нової освітньої парадигмиuk_UK
dc.title.alternativeТехнологические аспекты становления новой образовательной парадигмыuk_UK
dc.title.alternativeTechnological aspects of establishing a new educational paradigmuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.