Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5314
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Книш, Інна Василівна | - |
dc.contributor.author | Кочубей, Наталія Василівна | - |
dc.contributor.author | Кныш, Инна Васильевна | - |
dc.contributor.author | Кочубей, Наталья Васильевна | - |
dc.contributor.author | Knysh, Inna Vasylevna | - |
dc.contributor.author | Kochubei, Natalia Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-13T12:20:28Z | - |
dc.date.available | 2018-02-13T12:20:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Книш І. В. Технологічні аспекти становлення нової освітньої парадигми [Електронний ресурс] / І. В. Книш, Н. В. Кочубей // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2017. – Т. 60, № 4. – C. 181-194. - Режим доступу : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/1600/1206 . - Заголовок з екрану | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5314 | - |
dc.description | The study shows that two educational paradigms havebeen established at the current stage of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; their advantages and disadvantages have been outlined. The author has grounded that theoretical and methodological disbalance between these two paradigms brought about the appearance of a new understanding of Life Long Learning as a new paradigm of education. The article provides analysis of modern innovative techniques and methods used in the educational paradigms. It has been grounded that ICT cannot be considered as a means of enslavement but rather a means of liberation which can be reached due to the production, processing and distribution of new anthropopractices that will facilitate the return of a man to himself and to others. ICT should encourage self-organization, self-cognition and self-improvement of a personality of Learner (Student) as well as Teacher(Educator). | uk_UK |
dc.description.abstract | З’ясовано, що на постнекласичному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off-line освіта як система й on-line освіта як мережа, які мають свої переваги й недоліки. Обґрунтовано, що теоретико-методологічний дисбаланс, який виник між цими парадигмами, зумовив переосмислення Life Long Learning як нової освітньої моделі. Проаналізовано сучасні інноваційні техніки й методики, які використовуються у даних освітніх парадигмах. Доведено, що ІКТ – це засіб не поневолення, а звільнення, якого можна досягти завдяки створенню і поширенню нових антропопрактик, що мають на меті повернення людини не тільки до самої себе, а й до інших. Зазначено,що впровадження ІКТ має сприяти самоорганізації, самопізнанню та самовдосконаленню особистості як Учня(Студента), так і Вчителя(Викладача). Выяснено, что на постнеклассическом этапе развития образования в Украине сложились две образовательные парадигмы, а именно: off-line образование как система и on-line образование как сеть, которые имеют свои преимущества и недостатки. Обосновано, что теоретико-методологический дисбаланс, возникший между этими парадигмами, обусловил переосмысления Life Long Learning как новой образовательной модели. Проанализированы современные инновационные техники и методики, используемые в данных образовательных парадигмах. Доказано, что ИКТ - это средство не порабощения, а освобождения, которого можно достичь благодаря созданию и распространению новых антропопрактик, имеющих целью возвращение человека не только к самому себе, но и к другим. Отмечено, что внедрение ИКТ должно способствовать самоорганизации, самопознанию и самосовершенствованию личности как Ученика (Студента), так и Учителя (Преподавателя). | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН України | uk_UK |
dc.subject | нова парадигма освіти | uk_UK |
dc.subject | Life Long Learning | uk_UK |
dc.subject | ІКТ | uk_UK |
dc.subject | новая парадигма образования | uk_UK |
dc.subject | Life Long Learning | uk_UK |
dc.subject | ИКТ | uk_UK |
dc.subject | new paradigm of education | uk_UK |
dc.subject | Life Long Learning | uk_UK |
dc.subject | ICT | uk_UK |
dc.title | Технологічні аспекти становлення нової освітньої парадигми | uk_UK |
dc.title.alternative | Технологические аспекты становления новой образовательной парадигмы | uk_UK |
dc.title.alternative | Technological aspects of establishing a new educational paradigm | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В. Технологічні аспекти становлення нової освітньої парадигми.pdf | 282,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.