Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5317
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Книш, Інна Василівна | - |
dc.contributor.author | Кочубей, Наталія Василівна | - |
dc.contributor.author | Кныш, Инна Васильевна | - |
dc.contributor.author | Кочубей, Наталья Васильевна | - |
dc.contributor.author | Knysh, Inna Vasylevna | - |
dc.contributor.author | Kochubei, Natalia Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-13T13:18:55Z | - |
dc.date.available | 2018-02-13T13:18:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Книш І. В. Нова освітня парадигма в контексті нових сучасних технологій [Електронний ресурс] / І. В. Книш, Н. В. Кочубей // Вища школа. – 2017. – № 9 (158). – C. 100-115. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5317 | - |
dc.description | The aim and scientific novelty lies in analying two educational paradigms that have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; outlining their advantages and advantages. Methods: modern innovative techniques and methods which are used in these educational paradigms: table structuring of the text, TASC-analysis, Fishbone, INSERT strategy, Cinquain, Coaching, SWOT-analysis, blended learning, gamification, encapsulation, graphication, network fragmentation, LMS-management, training systems, tracks, cloud-based technologies. Results: it has been concluded that concepts and processes of medical ethics and deontology (egogenesis, aegrotogenesis, iatrogenesis) are proved to be similar to educational ones which are characteristic of the systems: “Teacher (Educator) – Teacher (Educator)”, “Teacher (Educator) – Pupil (Student)” and “Pupil (Student) – Pupil (Student)”. Practical significance: it has been grounded that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education which is formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network. | uk_UK |
dc.description.abstract | Мета та наукова новизна полягає у з’ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off-line освіта як система й on-line освіта як мережа, зазначені їх переваги та недоліки. Методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія «ІNSERT», Cinquain, Сoaching, SWOT-аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття та процеси, які розглядаються у медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія) подібні до освітніх, які відбуваються у системах: «Учитель (Викладач) – Учитель (Викладач)», «Учитель (Викладач) – Учень (Студент)» і «Учень (Студент) – Учень (Студент))». Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи й on-line освіти як мережі. Цель и научная новизна заключается в выяснении, что на современном этапе развития образования в Украине сложились две образовательные парадигмы, а именно: off-line образование как система и on-line образование как сеть, указанные их преимущества и недостатки. Методики: современные инновационные техники и методики, которые используются в этих образовательных парадигмах: структурирование текста в виде таблиц, TASC-анализ, Fishbone, стратегия «INSERT», Cinquain, сoaching, SWOT-анализ, смешанное обучение, геймификация, инкапсуляция, графикация, фрагментация сетей, LMS-менеджмент, тренинг-системы, треки, облачные технологии. Результаты: обосновано, что понятие и процессы, которые рассматриваются в медицинской этике и деонтологии (эгогения, эгротогения, ятрогения) подобны образовательным, и происходят в системах «Учитель (Преподаватель) - Учитель (Преподаватель)», «Учитель (Преподаватель) - Ученик (Студент)» и «Ученик (Студент) - Ученик (Студент))». Практическая значимость: доказано, что собственно образование как система обусловила появление новой отечественной парадигмы образования, которая формируется на границе off-line образования как системы и on-line образования как сети. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | ТОВ "ВИДАВНИЦТВО " ЗНАННЯ" | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | on-line освіта як мережа | uk_UK |
dc.subject | off-line освіта як система | uk_UK |
dc.subject | образование | uk_UK |
dc.subject | on-line образование как сеть | uk_UK |
dc.subject | off-line образование как система | uk_UK |
dc.subject | education | uk_UK |
dc.subject | on-line education as a network | uk_UK |
dc.subject | off-line education as a system | uk_UK |
dc.title | Нова освітня парадигма в контексті нових сучасних технологій | uk_UK |
dc.title.alternative | Новая образовательная парадигма в контексте новых современных технологий | uk_UK |
dc.title.alternative | New educational paradigm in the context of new modern technologies | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VS_9_2017 (1).pdf | 384,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.