Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5418
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Onopriienko, Volodymyr | - |
dc.contributor.author | Онопрієнко, Володимир Петрович | - |
dc.contributor.author | Оноприенко, Владимир Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-23T11:58:17Z | - |
dc.date.available | 2018-02-23T11:58:17Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Onopriienko V. P. Target functions of environmental education and upbringing [Electronic resource] / V. P. Onopriienko // Periodyk naukowy Akademii Polonijnej. – Czestochowa : Akademia Polonijna, 2016. - № 19, Т. 4. - P. 115-121. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5418 | - |
dc.description | В статье доказано, что экологическое образование и воспитание формируют систему научных знаний, взглядов и убеждений, обеспечивающих ответственное отношение людей к окружающей среде во всех видах их деятельности. Применительно к функции сельскохозяйственных вузов экологическое образование ориентировано на соблюдение принципов и требований экологического императива, согласно которому все антиэкологические технологии должны исключаться из практики работы специалистов сельского хозяйства. | uk_UK |
dc.description.abstract | The article demonstrated that environmental education and education form the system of scientific knowledge, attitudes and beliefs that provide a responsible attitude towards the environment in all aspects of their activities. With respect to the function of agricultural schools environmental education focused on the principles and requirements of ecological imperative, according to which all antyekolohichni technology should be excluded from the practice of agricultural specialists. В статті доведено, що екологічна освіта та виховання формують систему наукових знань, поглядів і переконань, що забезпечують відповідальне ставлення людей до навколишнього середовища в усіх видах їхньої діяльності. Стосовно до функції сільськогосподарських вузів екологічна освіта орієнтована на дотримання принципів і вимог екологічного імперативу, згідно з яким всі антиекологічні технології повинні виключатися з практики роботи спеціалістів сільського господарства. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Akademia Polonijna | uk_UK |
dc.subject | biosphere | uk_UK |
dc.subject | environmental education | uk_UK |
dc.subject | global environmental crisis | uk_UK |
dc.subject | біосфера | uk_UK |
dc.subject | екологічна освіта | uk_UK |
dc.subject | глобальна екологічна криза | uk_UK |
dc.subject | биосфера | uk_UK |
dc.subject | экологическое образование | uk_UK |
dc.subject | глобальный экологический кризис | uk_UK |
dc.title | Target functions of environmental education and upbringing | uk_UK |
dc.title.alternative | Цільові функції екологічної освіти та виховання | uk_UK |
dc.title.alternative | Целевые функции экологического образования и воспитания | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 223,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.