Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/545
Назва: Підходи щодо практичного застосування економічного механізму соціально-етичного маркетингу сільськогосподарськими підприємствами
Інші назви: Подходы относительно практического применения экономического механизма социально-этичного маркетинга сельскохозяйственными предприятиями
The possibilities of practical using of economic mechanism of soclal-ethic marketing of agricultural en- terprises
Автори: Слюсарева, Л. В.
Слюсарева, Л. В.
Slyusareva, L.
Ключові слова: маркетинг
сільськогосподарські підприємства
маркетинг
сельскохозяйственные предприятия
Дата публікації: 2011
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Слюсарева Л. В. Підходи щодо практичного застосування економічного механізму соціально-етичного маркетингу сільськогосподарськими підприємствами [Електронний ресурс] / Л. В. Слюсарева // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/1(48). – С. 97-101.
Короткий огляд (реферат): У даній статті окреслено поняття економічного механізму соціально-етичного маркетингу, обґрунтовано його головні напрямки розвитку та можливого впровадження сільськогосподарськими підприємствами Сумської області, розглянуто методику маркетингової оцінки позиції' підприємства на ринку з урахуванням соціальної спрямованості його діяльності. В данной статье исследовано понятие экономического механизма социально-этического маркетинга, обосновано его основные направления развития и возможного внедрения сельскохозяйственными предприятиями Сумской области, рассмотрено методику маркетинговой оценки позиции предприятия на рынке с учетом социальной направленности его деятельности.
Опис: The notion of economic mechanism of social-ethic mari<eting has been defined and the main trends of its development and possible implementation at agricultural enterprises of Ukraine have been grounded. The methods of mari<eting assessment of the enterprise position in a market have been mastered taking into account the social direction of the enterprise activity has been considered in this article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/545
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf2,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.