Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/548
Назва: Моделі сучасних комерційних найменувань
Інші назви: Модели современных коммерческих наименований
lUlodels of modern commercial names
Автори: Шестакова, С. О.
Шестакова, С. А.
Shestakova, S. A.
Ключові слова: маркетинг
комерційні підприємства
маркетинг
коммерческие предприятия
Дата публікації: 2011
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Шестакова С. О. Моделі сучасних комерційних найменувань [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/1(48). – С. 77-82.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано моделі номінації комерційних підприємств, визначено системні та несистемні найменування, наведено вимоги, якими мають керуватися назвотворці. В статье проанализированы модели номинации предприятий юридической сферы, определены системные и несистемные названия, а также требования, которыми должны руководствоваться творцы найменований.
Опис: The models of nomination of enterprises of judicial branch have been analyzed in this article? systematic and non systematic have been identified, requirements have given which should be used as guidelines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/548
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf4,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.