Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарев, С. Г.-
dc.contributor.authorРебрій, А. М.-
dc.contributor.authorРибенко, І. О.-
dc.contributor.authorРясна, О. В.-
dc.contributor.authorБондарев, С. Г.-
dc.contributor.authorРебрий, А. Н.-
dc.contributor.authorРыбенко, И. А.-
dc.contributor.authorРясна, О. В.-
dc.contributor.authorBondarev, S.-
dc.contributor.authorRebriy, A.-
dc.contributor.authorRybenko, I.-
dc.contributor.authorRyasna, O.-
dc.date.accessioned2018-03-12T08:57:34Z-
dc.date.available2018-03-12T08:57:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПерспективні конструкції складених чавунних поршнів високофорсованих двигунів внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / С. Г. Бондарев, А. М. Ребрій, І. О. Рибенко, О. В. Рясна // Вісник Сумського національного аграрного університету. - Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип.3(28). - С. 29-34.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5486-
dc.descriptionThe problems connected with increase of power and parametric reliability at creation of new internal combustion engines are considered, the analysis of existing design and technological peculiarities of piston manufacturing, including non-aluminum alloys, is offered, rational constructions of perspective composite pistons of high-speed, high-speed high-speed two-and four-stroke internal combustion engines.uk_UK
dc.description.abstractРозглянуто проблеми, пов'язані з підвищенням потужності та параметричної надійності при створенні нових двигунів внутрішнього згоряння, проведений аналіз існуючих конструкторсько-технологічних особливостей виготовлення поршней, у тому числі з не алюмінійових сплавів,запропоновані раціональні конструкції перспективних складених поршнів швидкохідних, високофорсованих високофорсованих дво- та чотири-тактних двигунів внутрішнього згоряння. Рассмотрены проблемы, связанные с повышением мощности и параметрической надежности при создании новых двигателей внутреннего сгорания, проведен анализ существующих конструкторско-технологических особенностей изготовления поршней, в том числе с не алюминиевых сплавов, предложенные рациональные конструкции перспективных составленных поршней быстроходных, высокофорсированных высокофорсированных двух- и четыре-тактных двигателей внутреннего сгорания.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectдвигун внутрішнього згорянняuk_UK
dc.subjectпоршеньuk_UK
dc.subjectпотужністьuk_UK
dc.subjectдвигатель внутреннего сгоранияuk_UK
dc.subjectпоршеньuk_UK
dc.subjectмощностьuk_UK
dc.subjectinternal combustion engineuk_UK
dc.subjectpistonuk_UK
dc.subjectpoweruk_UK
dc.titleПерспективні конструкції складених чавунних поршнів високофорсованих двигунів внутрішнього згорянняuk_UK
dc.title.alternativeПерспективные конструкции составных чугунных поршней высокофорсированных двигателей внутреннего сгоранияuk_UK
dc.title.alternativePerspective designs of cast iron pistonshigh-speed internal combustion enginesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перспективні конструкції.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.