Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовик, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorДубовик, Светлана Григорьевна-
dc.contributor.authorDubovyk, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-06-06T12:49:51Z-
dc.date.available2018-06-06T12:49:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДубовик С. Г. Управління маркетингом вузу [Електронний ресурс] / С. Г. Дубовик // Матеріали МНПК, присвяченої 150-річчю від дня народження видатного вченого агробіолога, одного з діючих організаторів академічної науки в Україні – професора С. Л. Франкфурта (1856-1954), (м. Київ, 18. 11. 2016 р. ). – К. : ТОВ «Наш формат», 2016. - Ч. 2. - С. 379-381.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5799-
dc.descriptionThe article deals with the main approaches to the definition of the essence of marketing management of the university, the peculiarities of the formation of the marketing strategy of the educational institution, the directions of the direction of the marketing management system of the university in relation to consumers of educational services are described.uk_UK
dc.description.abstractВ статті досліджені основні підходи щодо визначення сутності управління маркетингом вузу, особливості формування маркетингової стратегії навчального закладу, охарактеризовані напрямки спрямованості системи управління маркетингом вузу щодо споживачів освітніх послуг. В статье исследованы основные подходы к определению сущности управления маркетингом вуза, особенности формирования маркетинговой стратегии учебного заведения, охарактеризованы направления направленности системы управления маркетингом вуза для потребителей образовательных услуг.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherТОВ «Наш формат»uk_UK
dc.subjectнавчальні закладиuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегія навчального закладуuk_UK
dc.subjectуправління маркетингом вузуuk_UK
dc.subjectучебные заведенияuk_UK
dc.subjectмаркетинговая стратегия учебного заведенияuk_UK
dc.subjectуправление маркетингом вузаuk_UK
dc.subjecteducational institutionsuk_UK
dc.subjectmarketing strategy of the educational institutionuk_UK
dc.subjectmarketing management of the universityuk_UK
dc.titleУправління маркетингом вузуuk_UK
dc.title.alternativeУправление маркетингом вузаuk_UK
dc.title.alternativeUniversity marketing managementuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетингом ВУЗу.pdf87,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.