Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрабчук, Тетяна Іллівна-
dc.contributor.authorДрабчук, Татьяна Ильинична-
dc.contributor.authorDrabchuk, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-06-25T10:35:46Z-
dc.date.available2018-06-25T10:35:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДрабчук Т. І. Маркетингові бізнес-процеси в діяльності організації [Електронний ресурс] / Т. І. Драбчук // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : збірник матеріалів доповідей VI науково-практичної конференції з міжнародною участю, (1 листопада 2017 р.). – Х. : Монограф. – 2017. – C. 175-178.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5882-
dc.descriptionThe theses investigate business processes in the field of marketing, which are part of the product, the main business process of the organization. It is emphasized that in order to ensure the high efficiency of business processes, it is necessary to manage them, that is, to develop organizational support for their implementation and methodological support.uk_UK
dc.description.abstractВ тезах досліджуються бізнес-процеси в сфері маркетингу, які є частиною продуктового, основного бізнес-процесу організації. Підкреслюється, що для забезпечення високої ефективності бізнес-процесів необхідно керувати ними, тобто розробляти організаційне забезпечення їх виконання та методичну підтримку. В тезисах исследуются бизнес-процессы в сфере маркетинга, которые являются частью продуктового, основного бизнес-процесса организации. Подчеркивается, что для обеспечения высокой эффективности бизнес-процессов необходимо управлять ими, то есть разрабатывать организационное обеспечение их выполнения и методическую поддержку.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМонографuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectринкові можливостіuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UK
dc.subjectрыночные возможностиuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectmarketing researchuk_UK
dc.subjectmarket opportunitiesuk_UK
dc.titleМаркетингові бізнес-процеси в діяльності організаціїuk_UK
dc.title.alternativeМаркетинговые бизнес-процессы в деятельности организацииuk_UK
dc.title.alternativeMarketing business processes in the organizationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Драбчук Т.І..pdf128,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.