Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШестакова, С. О.-
dc.contributor.authorШестакова, С. О.-
dc.contributor.authorShestakova, S. O.-
dc.date.accessioned2018-07-24T12:02:01Z-
dc.date.available2018-07-24T12:02:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШестакова С. О. Мовна мода в ономастиці [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова //Філологічні науки : сучасні тенденції та фактори розвитку: міжнародна наук.- практ.конф., (м. Одеса, 26-27 січня 2018 р.). - Одеса, 2018. - С. 25-28.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5934-
dc.descriptionAnnotation. In the article the peculiarities of language fashion in the field of onomastics are investigated. It is necessary that the fashion in the field of onomastics is the standards of choice, creation and use of own names that meet the tastes of native speakers that predominate in a particular society in a certain period. It is argued that the priority of choice is due to both extralinguistic - social, psychological, and intralinguistic factors. At the same time, fashionable own names always effectively perform attractive and advertising functions, meet the demands of the time, attract attention with their unusualness and atypicality, and also quickly spread to the territory of a certain country.uk_UK
dc.description.abstractУ статті досліджуються особливості мовної моди у галузі ономастики. Доводиться, що мода в галузі ономастики являє собою стандарти вибору, створення і вживання власних назв, які відповідають смакам носіїв мови, що переважають у певному соціумі в певний період. Стверджується, що пріоритетність вибору зумовлена як екстралінгвістичними – соціальними, психологічними, так і інтралінгвістичними факторами. При цьому, модні власні назви завжди ефективно виконують атрактивну та рекламну функції, відповідають вимогам часу, привертають увагу своєю незвичністю і нетиповістю, а також швидко одержують поширення на території певної країни. В статье исследуются особенности языковой моды в области ономастики. Приходится, что мода в области ономастики представляет собой стандарты выбора, создание и употребление собственных названий, которые отвечают вкусам носителей языка, которые преобладают в определенном социуме в определенный период. Утверждается, что приоритетность выбора обусловлена как экстралингвистическими – социальными, психологическими, так и интралингвистическими факторами. При этом, модные собственные названия всегда эффективно выполняют аттрактивную и рекламную функции, отвечают требованиям времени, привлекают внимание своей непривычностью и нетипичностью, а также быстро получают распространение на территории определенной страны.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмовна модаuk_UK
dc.subjectергонімиuk_UK
dc.subjectпрагмонімиuk_UK
dc.subjectязыковая модаuk_UK
dc.subjectэргонимыuk_UK
dc.subjectпрагмонимыuk_UK
dc.subjectlanguage fashionuk_UK
dc.subjectergonymsuk_UK
dc.subjectpragmonymsuk_UK
dc.titleМовна мода в ономастиціuk_UK
dc.title.alternativeЯзыковая мода в ономастикеuk_UK
dc.title.alternativeLanguage mode in onomasticsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестакова С. О. Мовна мода .pdf130,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.