Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5953
Назва: Організація маркетингових досліджень сільськогосподарськими підприємствами
Інші назви: Организация маркетинговых исследований сельскохозяйственными предприятиями
Organization of marketing researches by agricultural enterprises
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Елена Владимировна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Ключові слова: маркетинг
дослідження
сільське господарство
маркетинг
исследования
сельское хозяйство
marketing
research
agriculture
Дата публікації: 2017
Видавництво: Університет ДФС України
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Організація маркетингових досліджень сільськогосподарськими підприємствами [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Матеріали Міжнародної науково – практичної інтернет – конференції «Економічні перспективи підприємництва в Україні», (м. Ірпінь, 26-27 жовтня 2017 р.). - Ірпінь : Університет ДФС України, 2017. - у 2 ч. - Ч. 1. - С. 560-563.
Короткий огляд (реферат): Дуже важливо добре організувати вибір, розробку і реалізацію проектів маркетингових досліджень на сільськогосподарських підприємствах, оскільки такі дослідження є незамінним засобом для обґрунтування й прийняття своєчасних, ефективних управлінських рішень. Очень важно хорошо организовать выбор, разработку и реализацию проектов маркетинговых исследований на сельскохозяйственных предприятиях, поскольку такие исследования является незаменимым средством для обоснования и принятия своевременных, эффективных управленческих решений.
Опис: It is very important to organize the selection, development and implementation of marketing research projects at agricultural enterprises, as such research is an indispensable tool for substantiating and adopting timely, effective management decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5953
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В.Організація маркетингових досліджень..pdf137,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.