Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкряда, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШкряда, Игорь Владимирович-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorShkryadа, Igor Volodymyrovych-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2018-07-27T06:52:37Z-
dc.date.available2018-07-27T06:52:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШкряда І. В. Особливості використання комплексу маркетингу в діяльності сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Шкряда, О. В. Шумкова // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23-й международной научной конференции, (г. Сумы, 11-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч. 2. - С.118-120.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5959-
dc.descriptionThe marketing complex plays a major role in ensuring the effective functioning of agricultural enterprises in Ukraine. Proper combination of elements of the marketing complex will allow the agricultural enterprise to effectively allocate the available resources for maximum competitive advantages, which will increase the profitability of the enterprise.uk_UK
dc.description.abstractКомплекс маркетингу відіграє головну роль у забезпеченні ефективного функціонування сільськогосподарських підприємств України. Правильне поєднання елементів комплексу маркетингу дозволить сільськогосподарському підприємству ефективно розподілити наявні ресурси для отримання максимальних конкурентних переваг, що призведе до підвищення рентабельності підприємства. Комплекс маркетинга играет главную роль в обеспечении эффективного функционирования сельскохозяйственных предприятий Украины. Правильное сочетание элементов комплекса маркетинга позволит сельскохозяйственному предприятию эффективно распределить имеющиеся ресурсы для получения максимальных конкурентных преимуществ, что приведет к повышению рентабельности предприятия.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk_UK
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UK
dc.subjectсельскохозяйственное предприятиеuk_UK
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UK
dc.subjectmarketing complexuk_UK
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UK
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UK
dc.titleОсобливості використання комплексу маркетингу в діяльності сільськогосподарського підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности использования комплекса маркетинга в деятельности сельскохозяйственного предприятияuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of the use of the marketing complex in the activities of the agricultural enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкряда І. В. Особливості використання комплексу.pdf155,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.