Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6005
Назва: | Теоретичні аспекти впровадження вищої інклюзивної освіти |
Інші назви: | Теоретические аспекты внедрения высшего инклюзивного образования Theoretical aspects of the implementation of higher inclusive education |
Автори: | Габенко, Ірина Миколаївна Габенко, Ирина Николаевна Habenko, Iryna |
Ключові слова: | інклюзивне освітнє середовище особа з особливими освітніми потребами інклюзія инклюзивная образовательная среда человек с особыми образовательными потребностями инклюзия an inclusive educational environment a person with special educational needs inclusion |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Міжнародний центр наукових досліджень |
Бібліографічний опис: | Габенко І. М. Теоретичні аспекти впровадження вищої інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // Теоретичні та прикладні аспекти розвитку науки : матеріали наукової конференції, (м. Київ, 6-7 грудня 2017 р.). – К. : МЦНД, 2017. – Ч. 3. – С. 28-29. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі приділено увагу питанням необхідності пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами шляхом створення інклюзивного освітнього середовища. Проаналізовані освітні положення про інклюзивну освіту відповідно чинного законодавства. Визначено головні перешкоди в отриманні вищої освіти та запропоновані заходи з їх усунення. Надані рекомендації щодо реалізації положень інклюзивної вищої освіти. Обґрунтована важливість залучення осіб з особливими освітніми потребами в активне суспільне життя з метою досягнення якісних показників. В работе уделено внимание вопросам необходимости поиска эффективных путей повышения качества образовательных услуг для лиц с особыми образовательными потребностями путем создания инклюзивной образовательной среды. Проанализированы образовательные положения об инклюзивном образовании соответствии с действующим законодательством. Определены главные препятствия в получении высшего образования и предложены меры по их устранению. Даны рекомендации по реализации положений инклюзивного высшего образования. Обоснована важность привлечения лиц с особыми образовательными потребностями в активную общественную жизнь с целью достижения качественных показателей. |
Опис: | The work focuses on the need to find effective ways to improve the quality of educational services for people with special educational needs by creating an inclusive educational environment. Educational provisions on inclusive education are analyzed in accordance with the current legislation. The main obstacles in obtaining higher education are identified and measures for their elimination are suggested. Recommendations are given for implementing the provisions of inclusive higher education. The importance of attracting people with special educational needs to active social life is substantiated with the aim of achieving qualitative indicators. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6005 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Габенко І.М. Теоретичні аспекти впровадження вищої інклюзивної освіти.pdf | 116,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.