Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрекотень, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorКрекотень, Елена Валентиновна-
dc.contributor.authorKrekoten, Olena Valentynivna-
dc.date.accessioned2018-08-06T11:27:51Z-
dc.date.available2018-08-06T11:27:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКрекотень О. В. Дидактичні можливості застосування туристичних рекламних текстів у курсі вивчення французької мови [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2018. – С. 196-200.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6011-
dc.descriptionThis article studies the use of tourist advertisements in the process of learning the French by students. The term “advertisement” is determined. Some lexical aspects of tourist advertising messages and their communicative and pragmatic orientation are considered. Main stages of assimilation of speech material with the help of tourist advertising materials are defined. The complex of lexical means and their motivated use in advertising are identified.uk_UK
dc.description.abstractУ статті досліджено дидактичні можливості використання туристичних рекламних повідомлень при вивченні французької мови студентами немовних спеціальностей, визначено поняття терміну «реклама». Проаналізовано окремі лексичні аспекти туристичних рекламних повідомлень, розглянуто їх комунікативно-прагматичну спрямованість. Виділені етапи засвоєння мовленнєвого матеріалу за допомогою туристичної реклами. Описано комплекс лексичних засобів туристичної реклами та їх мотиваційне використання на занятті з французької мови. В статье изучена возможность использования туристических рекламных сообщений при изучении французского языка студентами неязыковых специальностей, определено понятие термина «реклама». Проанализированы отдельные лексические аспекты туристических рекламных сообщений, рассмотрена их коммуникативная направленность. Выделены этапы усвоения речевого материала с помощью туристической рекламы. Описан комплекс лексических средств туристической рекламы и их мотивационное использование на занятии по французскому языку.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectрекламний текстuk_UK
dc.subjectкомунікативно-прагматична спрямованістьuk_UK
dc.subjectлексичні засобиuk_UK
dc.subjectрекламный текстuk_UK
dc.subjectкоммуникативно-прагматическая направленностьuk_UK
dc.subjectлексические средстваuk_UK
dc.subjectadvertising textuk_UK
dc.subjectcommunicative and pragmatic orientationuk_UK
dc.subjectlexical meansuk_UK
dc.titleДидактичні можливості застосування туристичних рекламних текстів у курсі вивчення французької мовиuk_UK
dc.title.alternativeДидактические возможности употребления туристических рекламных сообщений для изучения французского языкаuk_UK
dc.title.alternativeDidactic Possibilities of Tourist Advertisements Using for Learning Frenchuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.