Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенко, Юлія Григорівна-
dc.contributor.authorКосенко, Юлия Григорьевна-
dc.contributor.authorKosenko, Iuliia Grigorivna-
dc.date.accessioned2018-08-09T08:36:12Z-
dc.date.available2018-08-09T08:36:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКосенко Ю. Г. Методичні рекомендації до вивчення української мови як іноземної на початковому етапі її вивчення (на прикладі ігор) [Електронний ресурс] / Ю. Г. Косенко // Наукові записки. – Сер. «Філологічні науки». – Кропивницький : Видавець Лисенко В.Ф., 2017. – Вип. 153. – С. 709-713.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6033-
dc.descriptionAn article may be offered to teachers as an additional source in preparation for teaching Ukrainian as a foreign language. The problem of qualitative preparation for classes in the Ukrainian language as a foreign language at the initial stage of its study is considered on an example of games. It has been determined that games positively influence the perception and assimilation of educational material, examples of tasks that have been pre-tested in classes are given. The result is shown taking into account the practice of teaching the Ukrainian language. The peculiarities of working with foreign students in groups are revealed. Modern approaches to the study of Ukrainian as a foreign language are presented. The system of games that can be used at the initial stage of studying the Ukrainian language as a foreign one is presented. The emphasis is on the grammar and vocabulary of the Ukrainian language on the perception and assimilation of foreigners. The basics of constructing sentences, the use of synonyms and antonyms, as well as the ability to ask and answer questions, are considered.uk_UK
dc.description.abstractСтаття може бути запропонована викладачам у якості додаткового джерела під час підготовки до викладання української мови як іноземної. Проблему якісної підготовки до занять з української мови як іноземної на початковому етапі її вивчення розглянуто на прикладі ігор. З’ясовано, що ігри позитивно впливають на сприйняття і засвоєння навчального матеріалу, подано приклади завдань, які пройшли попередню апробацію на заняттях. Продемонстровано результат з урахуванням практики викладання української мови. Розкрито особливості роботи зі студентами-іноземцями у групах. Презентовано сучасні підходи до вивчення української мови як іноземної. Представлено систему ігор, що можуть бути використані на початковому етапі вивчення українськоїмови як іноземної. Акцентовано увагу на сприйнятті та засвоєнні іноземцями граматики і лексики української мови. Розглянуто основи побудови речень, уживання синонімів і антонімів, а також уміння задавати та відповідати на запитання. Статья может быть предложена преподавателям в качестве дополнительного источника при подготовке к преподаванию украинского языка как иностранного. Проблему качественной подготовки к занятиям по украинскому языку как иностранному на начальном этапе ее изучения рассмотрено на примере игр. Выяснено, что игры положительно влияют на восприятие и усвоение учебного материала, представлены примеры заданий, которые прошли предварительную апробацию на занятиях. Продемонстрировано результат с учетом практики преподавания украинского языка. Раскрыты особенности работы со студентами-иностранцами в группах. Представлены современные подходы к изучению украинского языка как иностранного. Представлена система игор, которые могут быть использованы на начальном этапе изучения украинского языка как иностранного. Акцентировано внимание на восприятии и усвоении иностранцами грамматики и лексики украинского языка. Рассмотрены основы построения предложений, употребление синонимов и антонимов, а также умение задавать и отвечать на вопросы.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherВидавець Лисенко В.Ф.uk_UK
dc.subjectантонімuk_UK
dc.subjectграматикаuk_UK
dc.subjectграматичний коментарuk_UK
dc.subjectантонимuk_UK
dc.subjectграмматикаuk_UK
dc.subjectграмматический комментарийuk_UK
dc.subjectantonymuk_UK
dc.subjectgrammaruk_UK
dc.subjectgrammar commentaryuk_UK
dc.titleМетодичні рекомендації до вивчення української мови як іноземної на початковому етапі її вивчення (на прикладі ігор)uk_UK
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к изучению украинского языка как иностранного на начальном этапе ее изучения (на примере игр)uk_UK
dc.title.alternativeMethodical recommendations for the study of the Ukrainian language as a foreign language at the initial stage of its study (for example, games)uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 4.pdf213,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.