Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6070
Назва: Features of Innovative Approaches to Foreign Language Teaching in Agrarian Universities
Інші назви: Особливості інноваційних підходів до викладання іноземних мов в аграрних університетах
Особенности инновационных подходов к преподаванию иностранных языков в аграрных вузах
Автори: Kobzhev, Oleksandr Mykolaiovych
Кобжев, Олександр Миколайович
Кобжев, Александр Николаевич
Ключові слова: foreign language teaching
innovations
innovative approach
навчання іноземним мовам
іновації
інноваційний підхід
обучение иностранным языкам
инновации
инновационный подход
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Kobzhev О. М. Features of Innovative Approaches to Foreign Language Teaching in Agrarian Universities [Electronic resource] / О. М. Kobzhev // Молодий вчений : науковий журнал. – Херсон, 2018. – Вип. 5 (57).
Короткий огляд (реферат): The article provides for the preconditions, which force universities to implement innovations in the process of foreign language teaching to meet present-day students’ needs and expectations. The main innovative organizational and methodological measures implemented by agrarian universities to enhance efficiency of the process of foreign language teaching have been identified. In particular, pride of place is given to the student-centered language teaching practice, the development of pragmatic competence for professional communication, the use of active and interactive methods such as discussions, case studies, project development, round tables, debates, forums, brainstorming, and case-method to make the studies more efficient, the formation of the student’s self-motivation that is required to successfully learn foreign languages, etc. A special focus is placed on the techniques and materials used to foster motivation to learn foreign languages among students, the promotion of the balanced development of all kinds of language activities such as listening, speaking, reading and writing. Furthermore, the author has identified the additional activities being implemented under the innovative approach to foreign language teaching in agrarian universities. У статті висвітлено передумови впровадження аграрними університетами інновацій у процес навчання іноземним мовам студентів аграрних спеціальностей. Визначено та схарактеризовано основні інноваційні організаційно-методичні заходи, що здійснюються університетами для підвищення ефективності процесу навчання іноземним мовам. Особлива увага приділяється застосуванню особистісно-орієнтованого підходу в процесі викладання іноземних мов, застосуванню комунікативного підходу для формування прагматичної компетенції при вивченні іноземної мови, використанню активних та інтерактивних методів, таких як дискусії, кейс-стаді, розробка проектів, круглі столи, диспути, форуми, мозковий штурм, кейс-метод, з метою формування у студентів мотивації до вивчення іноземних мов. Особливу увагу приділено матеріалам, що використовуються у процесі навчання з метою стимулювання студентів аграрних спеціальностей до вивчення іноземних мов, а також збалансованому розвитку всіх видів мовної діяльності, таких як аудіювання, говоріння, читання і письмо. Крім того, визначено додаткові заходи, що впроваджуються в рамках інноваційного підходу до викладання іноземних мов в аграрних вишах.
Опис: В статье освещены предпосылки внедрения аграрными университетами инноваций в процесс обучения иностранным языкам студентов аграрных специальностей. Определены и охарактеризованы основные инновационные организационно-методические мероприятия, осуществляемые университетами для повышения эффективности процесса обучения иностранным языкам. Особое внимание уделяется применению личностно-ориентированному подходу в процессе преподавания иностранных языков, применению коммуникативного подхода для формирования прагматической компетенции при изучении иностранного языка, использованию активных и интерактивных методов, таких как дискуссии, кейс-стади, разработка проектов, круглые столы, диспуты, форумы, мозговой штурм, кейс-метод и т.д., с целью формирования у студентов мотивации к изучению иностранных языков. Особое внимание уделено материалам, которые используются в процессе обучения с целью стимулирования студентов аграрных специальностей к изучению иностранных языков, а также сбалансированному развитию всех видов речевой деятельности, таких как аудирование, говорение, чтение и письмо. Кроме того, определены дополнительные мероприятия, внедряемые в рамках инновационного подхода к преподаванию иностранного языка в аграрных вузах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6070
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кобжев_О.М._стаття.PDF418,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.