Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6112
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, Станіслав Вікторович | - |
dc.contributor.author | Марченко, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Марченко, Станислав Викторович | - |
dc.contributor.author | Марченко, Татьяна Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Marchenko, Stanislav Viktorovych | - |
dc.contributor.author | Marchenko, Tetiana Anatoliyivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-17T11:51:01Z | - |
dc.date.available | 2018-08-17T11:51:01Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Марченко С. В Сучасна методика перевірки знань студентів технічних спеціальностей при вивченні курсу «Технологія виробництва та обробки матеріалів» [Електронний ресурс] / С. В.Марченко, Т. А. Марченко // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2018. – Вип. 2, Ч. 5. – С. 21-31. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6112 | - |
dc.description | The article is devoted to the use of the latest method of testing students' knowledge, which allows you to objectively and quickly evaluate the work of a student in the technical field. The test is based on the principle of multi-level, which provides an individual approach to each student, and also allows the teacher to properly model further work. When developing the method in question, the pedagogical experiment method, the rating method, the methods of control and self-control (test method) were applied. As a result of a long (within three years) research, the methodology used to monitor students 'knowledge has shown results that have provided objective assessment, a real level of learning, a lack of writing off and use of any Internet resources during testing, an increase in students' motivation to study profile disciplines, etc. | uk_UK |
dc.description.abstract | Статтю присвячено питанню використання новітньої методики перевірки знань студентів, яка дозволяє об’єктивно та швидко оцінити роботу студента технічної спеціальності. В основу тестів закладено принцип багаторівневості, що забезпечує індивідуальний підхід до кожного студента, а також дозволяє викладачеві правильно моделювати подальшу роботу. При розробці аналізованої методики застосовувалися метод педагогічного експерименту, метод рейтингу, методи контролю та самоконтролю (метод тестування). У результаті довготривалого (протягом трьох років) дослідження застосована методика проведення контролю знань студентів показала такі результати, що забезпечили об’єктивне оцінювання, було виявлено реальний рівень засвоєння знань, неможливість списування та використання будь-яких інтернет-ресурсів протягом проходження тестування, збільшення мотивації студентів до вивчення профільних дисциплін тощо. Статья посвящена вопросу использования новейшей методики проверки знаний студентов, которая позволяет объективно и быстро оценить работу студента технической специальности. В основу тестов заложен принцип многоуровневости, что обеспечивает индивидуальный подход к каждому студенту, а также позволяет преподавателю правильно моделировать дальнейшую работу. При разработке рассматриваемой методики применялись метод педагогического эксперимента, метод рейтинга, методы контроля и самоконтроля (метод тестирования). В результате длительного (в течение трех лет) исследования применена методика проведения контроля знаний студентов показала такие результаты, которые обеспечили объективное оценивание, было выявлено реальный уровень усвоения знаний, невозможность списывания и использования любых интернет-ресурсов в течение прохождения тестирования, рост мотивации студентов к изучению профильных дисциплин и т. п. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України | uk_UK |
dc.subject | вища освіта | uk_UK |
dc.subject | технічна спеціальність | uk_UK |
dc.subject | багаторівневий тест | uk_UK |
dc.subject | высшее образование | uk_UK |
dc.subject | техническая специальность | uk_UK |
dc.subject | многоуровневый тест | uk_UK |
dc.subject | higher education | uk_UK |
dc.subject | technical specialities | uk_UK |
dc.subject | multi-level test | uk_UK |
dc.title | Сучасна методика перевірки знань студентів технічних спеціальностей при вивченні курсу «Технологія виробництва та обробки матеріалів» | uk_UK |
dc.title.alternative | Современная методика проверки знаний студентов технических специальностей при изучении курса «Технология производства и обработки материалов» | uk_UK |
dc.title.alternative | The Modern Method of Technical Specialties Students’ Testing Studying the Course «The Technology of Manufacture and Design of Materials» | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасна методика.pdf | 481 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.