Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorФоменко, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorFomenko, Tetiana Mykolaiivna-
dc.date.accessioned2019-05-27T11:42:18Z-
dc.date.available2019-05-27T11:42:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФоменко Т. М. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Темат. вип. «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К. : Гнозис, 2017. – Вип. 37 (3), Т. 2 (22). – C. 124-132.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6631-
dc.descriptionThe research deals with the analysis of the experimental work on the implementation of one of the pedagogical conditions for forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of humanitarian disciplines study. The methodical forms, methods, means of realization of interdisciplinary ties of humanitarian disciplines for effective formation of the indicated competence are determined. The role of social and psychological trainings for forming future agrarians’ sociocultural skills is described as well.uk_UK
dc.description.abstractУ статті висвітлено зміст дослідно-експериментальної роботи з реалізації однієї з педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Визначено методичні форми, прийоми, засоби реалізації міжпредметних зв’язків гуманітарних дисциплін для ефективного формування зазначеної компетентності. Охарактеризовано роль соціально-психологічних тренінгів у формуванні соціокультурних умінь майбутніх аграріїв. В статье освещено содержание опытно-экспериментальной работы по реализации одного из педагогических условий формирования социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе изучения гуманитарных дисциплин. Определены методические формы, приемы, средства реализации межпредметных связей гуманитарных дисциплин для эффективного формирования указанной компетентности. Охарактеризована роль социально-психологических тренингов в формировании социокультурных умений будущих аграриев.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherГнозисuk_UK
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk_UK
dc.subjectмайбутні аграріїuk_UK
dc.subjectгуманітарні дисципліниuk_UK
dc.subjectсоциокультурная компетентностьuk_UK
dc.subjectбудущие аграрииuk_UK
dc.subjectгуманитарные дисциплиныuk_UK
dc.subjectмежпредметные связиuk_UK
dc.subjectsociocultural competenceuk_UK
dc.subjectfuture agrariansuk_UK
dc.subjecthumanitarian disciplinesuk_UK
dc.titleЕкспериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплінuk_UK
dc.title.alternativeЭкспериментальная проверка эффективности педагогических условий формирования социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе изучения гуманитарных дисциплинuk_UK
dc.title.alternativeExperimental verification of the effectiveness of the pedagogical conditions for forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of humanitarian disciplines studyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf307,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.