Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorЛобода, Дар'я Станіславівна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorЛобода, Дарья Станиславовна-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorLoboda, Daria Stanislavivna-
dc.date.accessioned2019-06-25T08:43:26Z-
dc.date.available2019-06-25T08:43:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Інструменти побудови та розвитку системи управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, Д. С. Лобода // Інфраструктура ринку : електронний науково-практичний журнал, 2018. - №23. - С.110-116.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6794-
dc.descriptionThe article considers the main tools for building a management system for marketing activities of the enterprise and analyzes the principles of its development in the agrarian sector. The strategy of marketing activity management is developed, which allows determining the strategic course of action, taking into account the strategic competitive position of the agrarian enterprise in the market.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні інструменти побудови системи управління маркетинговою діяльністю підприємства та проаналізовано принципи її розвитку в аграрній сфері. Розроблено стратегію управління маркетинговою діяльністю, яка дозволяє визначити стратегічний курс дій, враховуючи стратегічну конкурентну позицію аграрного підприємства на ринку. В статье рассмотрены основные инструменты построения системы управления маркетинговой деятельностью предприятия и проанализированы принципы ее развития в аграрной сфере. Разработана стратегия управления маркетинговой деятельностью, которая позволяет определить стратегический курс действий, учитывая стратегическую конкурентную позицию аграрного предприятия на рынке.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectсистема управлінняuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectсередовище маркетингуuk_UK
dc.subjectсистема управленияuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectсреда маркетингаuk_UK
dc.subjectmanagement systemuk_UK
dc.subjectmarketing activityuk_UK
dc.subjectmarketing environmentuk_UK
dc.titleІнструменти побудови та розвитку системи управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємствuk_UK
dc.title.alternativeИнструменты построения и развития системы управления маркетинговой деятельностью аграрных предприятийuk_UK
dc.title.alternativeTools instructions for building and development of marketing agricultural enterprise management systemsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко_Н. О. Інструменти побудови.pdf398,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.