Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorБутенко, Олег Володимирович-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorБутенко, Олег Владимирович-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorButenko, Oleg Vladimirovich-
dc.date.accessioned2019-06-25T09:01:55Z-
dc.date.available2019-06-25T09:01:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Специфіка формування маркетингового комплексу в аграрних підприємствах [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, О. В. Бутенко // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез наук. робіт учасн. XI Міжнар. наук.-практ. конф.,( м. Полтава, 2019 р.). - Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2019. - С.86-88.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6795-
dc.descriptionThe thesis considers the essence of marketing support of agrarian enterprises activity on the basis of the use of the marketing complex. The promising directions of activity of agrarian enterprises for improving the components of the marketing complex through the implementation of measures for improving the quality of products, increasing sales volumes through the stock exchanges, attracting professionals to performing marketing functions at enterprises, development of service co-operation are proposed.uk_UK
dc.description.abstractВ тезах розглянуто сутність маркетингового забезпечення діяльності аграрних підприємств на основі використання комплексу маркетингу. Запропоновано перспективні напрями діяльності аграрних підприємств щодо вдосконалення складових комплексу маркетингу через здійснення заходів із підвищення якості продукції, збільшення обсягів збуту продукції через біржі, залучення професіоналів до виконання маркетингових функцій на підприємствах, розвиток обслуговуючої кооперації. В тезисах рассмотрена сущность маркетингового обеспечения деятельности аграрных предприятий на основе использования комплекса маркетинга. Предложены перспективные направления деятельности аграрных предприятий по совершенствованию составляющих комплекса маркетинга через осуществление мероприятий по повышению качества продукции, увеличение объемов сбыта продукции через биржи, привлечение профессионалов для выполнения маркетинговых функций на предприятиях, развитие обслуживающей кооперации.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПолтавська державна аграрна академіяuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectсередовище маркетингуuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectсреда маркетингаuk_UK
dc.subjectmarketing-mixuk_UK
dc.subjectmarketing activityuk_UK
dc.subjectmarketing environmentuk_UK
dc.titleСпецифіка формування маркетингового комплексу в аграрних підприємствахuk_UK
dc.title.alternativeСпецифика формирования маркетингового комплекса в аграрных предприятияхuk_UK
dc.title.alternativeSpecificity of forming a marketing complex in agrarian enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко_Н.О. Специфіка.pdf283,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.