Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorСкляренко, Антон Сергійович-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorСкляренко, Антон Сергеевич-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorSklyarenko, Anton Sergeevich-
dc.date.accessioned2019-06-25T12:12:05Z-
dc.date.available2019-06-25T12:12:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємства [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, А. С. Скляренко // Східна Європа : економіка, бізнес та управління : електронне наукове фахове видання, 2018. - №5(16). - С.152-158.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6802-
dc.descriptionThe article deals with the stages of formation of marketing strategy of the agrarian enterprise in the system of management of its marketing activities. It is proposed to develop each of the components of the marketing strategy implementation process depending on the chosen general and competitive strategy taking into account the specifics of the sub-sector of the agro-industrial complex in the process of practical implementation. An estimation of efficiency of realization of marketing strategy on the basis of drawing up of the schedule of realization of the developed strategy and calculation of the forecast budget is carried out.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто етапи формування маркетингової стратегії аграрного підприємства в системі управління його збутовою діяльністю. Запропоновано кожну зі складових процесу реалізації маркетингової стратегії розробляти залежно від обраної загальної та конкурентної стратегії з врахуванням специфіки підгалузі АПК у процесі практичної реалізації. Проведено оцінку ефективності реалізації маркетингової стратегії на основі складання графіка реалізації розробленої стратегії та розрахунку прогнозного бюджету. В статье рассмотрены этапы формирования маркетинговой стратегии аграрного предприятия в системе управления его сбытовой деятельностью. Предложено каждую из составляющих процесса реализации маркетинговой стратегии разрабатывать в зависимости от выбранной общей и конкурентной стратегии с учетом специфики подотрасли АПК в процессе практической реализации. Проведена оценка эффективности реализации маркетинговой стратегии на основе составления графика реализации разработанной стратегии и расчета прогнозного бюджета.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UK
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UK
dc.subjectэффективностьuk_UK
dc.subjectаграрное предприятиеuk_UK
dc.subjectmarketing strategyuk_UK
dc.subjectefficiencyuk_UK
dc.subjectagrarian enterpriseuk_UK
dc.titleОцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeОценка эффективности реализации маркетинговой стратегии в системе управления сбытовой деятельностью аграрного предприятияuk_UK
dc.title.alternativeAssessment of efficiency of implementation of marketing strategy in the management system of supply activity of a agricultural enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко Н. О. Оцінка ефективності.pdf382,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.