Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезень, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorСелезень, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorSelezen, Elena Nikolaevna-
dc.date.accessioned2019-07-05T07:56:23Z-
dc.date.available2019-07-05T07:56:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСелезень О. М. Теоретичні основи формування товарної політики підприємства харчової промисловості [Електронний ресурс] / О. М. Селезень / Економічні перспективи підприємства в Україні : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Економічні перспективи підприємництва в Україні», ( м. Ірпінь, 18–19 жовтня 2018 р.). – Ірпінь : Університет ДФС України, 2018. - У 2 ч. - Ч. 1. - С. 274-276uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6855-
dc.descriptionThe article deals with the formation of commodity policy, which involves the development of assortment policy, sorting, packaging, information support, quality improvement and product preservation, as well as development of a complex of commodity services that can guarantee the quality of food products.uk_UK
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання формуванням товарної політики, яка передбачає розвиток асортиментної політика, сортування, пакування, інформаційний супровід, поліпшення якості та збереження продукції, а також розвиток комплексу товарних послуг, який може гарантувати якість продовольчих товарів.В статье рассмотрены вопросы формированием товарной политики, которая предусматривает развитие ассортиментной политики, сортировку, упаковку, информационное сопровождение, улучшения качества и хранения продукции, а также развитие комплекса товарных услуг, который может гарантировать качество продовольственных товаров.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУніверситет ДФС Україниuk_UK
dc.subjectтоварна політикаuk_UK
dc.subjectрозширення асортиментуuk_UK
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UK
dc.subjectтоварная политикаuk_UK
dc.subjectрасширение ассортиментаuk_UK
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UK
dc.subjectcommodity policyuk_UK
dc.subjectexpansion of assortmentuk_UK
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UK
dc.titleТеоретичні основи формування товарної політики підприємства харчової промисловостіuk_UK
dc.title.alternativeТеоретические основы формирования товарной политики предприятия пищевой промышленностиuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical foundations of the formation of the commodity policy of the food industryuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СелезеньО. М. Теоретичні основи формування.pdf283,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.