Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалинська, А. В.-
dc.contributor.authorСавсюк, Б. В.-
dc.contributor.authorГалинская, А. В.-
dc.contributor.authorСавсюк, Б. В.-
dc.contributor.authorHalynska, A.-
dc.contributor.authorSavsyuk, B.-
dc.date.accessioned2019-07-08T12:12:40Z-
dc.date.available2019-07-08T12:12:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГалинська А. В. Розробка комплексу маркетингу для українських підприємств АПК [Електронний ресурс] / А. В. Галинська, Б. В. Савсюк // Економіка та суспільство. – 2018. – №18. - С. 326-332 – Режим доступу : http://economyandsociety.in.ua. – Заголовок з екрануuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6867-
dc.descriptionThe article is devoted to revealing the peculiarities of the formation of a marketing complex by companies of the agroindustrial complex of Ukraine. Determination of the main directions for implementation in the enterprises of the agroindustrial complex of Ukraine: the creation of brands, building relationships with customers, the use of social networks and promotion of sales, sales of products in the package, as well as the use of defective products in future production.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена виявленню особливостей формування маркетингового комплексу компаніями АПК України. Визначенню основних напрямків для впровадження в підприємства АПК України: створенню брендів, побудові взаємин з клієнтами, використанню соціальних мереж і стимулюванню збуту, реалізації продукції в упаковці, а також застосуванню бракованої продукції в подальшому виробництві. Статья посвящена выявлению особенностей формирования маркетингового комплекса компаниями АПК Украины. Определению основных направлений для внедрения в предприятия АПК Украины: созданию брендов, построении взаимоотношений с клиентами, использованию социальных сетей и стимулированию сбыта, реализации продукции в упаковке, а также применению бракованной продукции в дальнейшем производстве.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectпродукціяuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectпродукцияuk_UK
dc.subjectmarketing complexuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectproductionuk_UK
dc.titleРозробка комплексу маркетингу для українських підприємств АПКuk_UK
dc.title.alternativeРазработка комплекса маркетинга для украинских предприятий АПКuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of a marketing complex for Ukrainian agribusiness enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галинська А. В. Розробка комплексу.pdf153,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.