Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorШумейко, Кирило Олександрович-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorШумейко, Кирилл Александрович-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorShumeiko, Cyril-
dc.date.accessioned2019-07-23T08:26:57Z-
dc.date.available2019-07-23T08:26:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Метод сценаріїв в управлінні маркетинговою збутовою політикою аграрного підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, К. О. Шумейко // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : ІІ Міжнародна науково-практична конференція, (м. Полтава, 27 березня 2019 р.). - Полтава, 2019. - С. 390 - 393uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6945-
dc.descriptionEffective formation and development of marketing marketing policy, distribution system in particular, on the basis of strategic planning using the scenario development methodology, will enable agrarian enterprises to respond in a timely manner to changes in the external competitive environment and contribute to the achievement of the set goals.uk_UK
dc.description.abstractЕфективне формування та розвиток маркетингової збутової політики, системи розподілу зокрема, на основі стратегічного планування з використання методу розробки сценаріїв дозволить аграрним підприємствам вчасно реагувати на зміни зовнішнього конкурентного середовища та сприятиме досягненню поставлених цілей. Эффективное формирование и развитие маркетинговой сбытовой политики, системы распределения вчастности, на основе стратегического планирования с использованием метода разработки сценариев позволит аграрным предприятиям своевременно реагировать на изменения внешней конкурентной среды и будет способствовать достижению поставленных целей.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectплануванняuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectсценарії розвиткуuk_UK
dc.subjectпланированиеuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectсценарии развитияuk_UK
dc.subjectplanninguk_UK
dc.subjectmarketing activityuk_UK
dc.subjectscenario developmentuk_UK
dc.titleМетод сценаріїв в управлінні маркетинговою збутовою політикою аграрного підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeМетод сценариев в управлении маркетинговой збытовой политикой аграрного предприятияuk_UK
dc.title.alternativeMethod of scenarios in management by marketing supply policy agrarian enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Метод сценаріїв.pdf478,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.