Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстік, Т. В.-
dc.contributor.authorЖмайлов, В. М.-
dc.contributor.authorУстик, Т. В.-
dc.contributor.authorЖмайлов, В. Н.-
dc.contributor.authorUstik, T. V.-
dc.contributor.authorZhmaylov, V. М.-
dc.date.accessioned2012-12-12T13:18:39Z-
dc.date.available2012-12-12T13:18:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationУстік Т. В. Формування рекламної стратегії сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Устік, В. М. Жмайлов // Вісник Харківського нацыонального аграрного ун-ту ім. В. В. Докучаєва : наук. журнал. - Сер. «Економічні науки» / Харківський НАУ. - Х., 2011. - № 8.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/701-
dc.descriptionThe article analyses the peculiarities of advertising strategies in agriculture. The author summarizes the main categories of approaches to advertising. Furthermore, an algorithm implementing advertising strategy agricultural enterprise that gradually takes into account all steps from planning and ending with the calculation of economic effect.uk_UK
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості формування рекламних стратегій в АПК. Автором узагальнені підходи щодо основних категорій рекламної діяльності. Крім того, запропоновано алгоритм реалізації рекламної стратегії сільськогосподарським підприємством який поетапно враховує всі кроки починаючи від планування і закінчуючи підрахунком економічного ефекту. В статье проанализированы особенности формирования рекламных стратегий в АПК. Автором обобщены подходы относительно основных категорий рекламной деятельности. Кроме того, предложен алгоритм реализации рекламной стратегии сельскохозяйственным предприятием, который поэтапно учитывает все шаги начиная от планирования и заканчивая подсчетом экономического эффекта.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherХарківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectагропідприємстваuk_UK
dc.subjectрекламна стратегіяuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectагропредприятияuk_UK
dc.subjectрекламная стратегияuk_UK
dc.subjectmarketing activitiesuk_UK
dc.subjectfarmersuk_UK
dc.subjectadvertising strategyuk_UK
dc.titleФормування рекламної стратегії сільськогосподарського підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeФормирование рекламной стратегии сельскохозяйственного предприятияuk_UK
dc.title.alternativeFormation оf advertising strategy farmuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf243,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.