Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгаджанова, С. В.-
dc.contributor.authorВ'юненко, О. Б.-
dc.contributor.authorТолбатов, А. В.-
dc.contributor.authorАгаджанов-Гонсалес, К. Х.-
dc.contributor.authorАгаджанова, С. В.-
dc.contributor.authorВьюненко, А. Б.-
dc.contributor.authorТолбатов, А. В.-
dc.contributor.authorАгаджанов-Гонсалес, К. Х.-
dc.contributor.authorAgadzhanova, S. V.-
dc.contributor.authorViunenko, O. B.-
dc.contributor.authorTolbatov, A. V.-
dc.contributor.authorAgadzhanov-Gonsales, K. H.-
dc.date.accessioned2019-08-14T10:36:04Z-
dc.date.available2019-08-14T10:36:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФункції, основні складові та особливості моніторингу дистанційної освіти в ВНЗ [Електронний ресурс] / С. В. Агаджанова, О. Б. В'юненко, А. В. Толбатов, К. Х. Агаджанов-Гонсалес // Новітні комп’ютерні технології. – Кривий Ріг : Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2017. – Т. XV. – С. 131-139.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7081-
dc.descriptionThe aim – to improve the quality of the evaluation process of distance learning through the development of monitoring information technology of agricultural universities’ distance learning subsystem. The object of study is the process of online distance learning. Subject of research – methods and tools for monitoring the process of distance education in agricultural universities. Methods include general scientific research methodology and principles of system approach; case study methods. The results of the study – was considered and analyzed modern monitoring technology and quality assurance, formulated the basic principles and criteria of the future monitoring system of Agricultural Universities distance education as intellectually challenging expert system. Data collected during the monitoring should be considered as an information basis for effective management of the educational process in an organization that is innovative platform to improve its content, methodical, organizational sides.uk_UK
dc.description.abstractМета дослідження – підвищення якості оцінювання процесу дистанційного навчання шляхом розробки інформаційної технології моніторингу підсистеми дистанційної навчання аграрного ВНЗ. Об’єкт дослідження – процес дистанційного навчання в режимі онлайн. Предмет дослідження – методи та засоби моніторингу процесу дистанційного навчання в аграрному ВНЗ. Методи дослідження містять загальнонаукову методологію проведення досліджень та принципи системного підходу; методи тематичного дослідження. Результати дослідження – розглянуті і проаналізовані сучасні технології моніторингу і забезпечення якості вищої освіти, сформульовані основні принципи і критерії майбутньої системи моніторингу дистанційної освіти аграрних ВНЗ як інтелектуальної складної експертної системи. Дані, отримані в ході моніторингу, слід розглядати в якості інформаційної основи для ефективного управління освітнім процесом в організації, що є інноваційним майданчиком, для вдосконалення його змістовних, методичних, організаційних сторін. Цель исследования - повышение качества оценки процесса дистанционного обучения путем разработки информационной технологии мониторинга подсистемы дистанционного обучения аграрного вуза. Объект исследования - процесс дистанционного обучения в режиме онлайн. Предмет исследования - методы и средства мониторинга процесса дистанционного обучения в аграрном вузе. Методы исследования включают общенаучную методологию проведения исследований и принципы системного подхода, методы тематического исследования. Результаты исследования - рассмотрены и проанализированы современные технологии мониторинга и обеспечения качества высшего образования, сформулированы основные принципы и критерии будущей системы мониторинга дистанционного образования аграрных вузов как интеллектуальной сложной экспертной системы. Данные, полученные в ходе мониторинга, следует рассматривать в качестве информационной основы для эффективного управления образовательным процессом в организации, является инновационным площадкой для совершенствования его содержательных, методических, организационных сторон.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherВидавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»uk_UK
dc.subjectдистанційна освітаuk_UK
dc.subjectсистема моніторингу дистанційної освітиuk_UK
dc.subjectінтелектуальна система дистанційної освітиuk_UK
dc.subjectдистанционное образованиеuk_UK
dc.subjectсистема мониторинга дистанционного образованияuk_UK
dc.subjectинтеллектуальная система дистанционного образованияuk_UK
dc.subjectdistance educationuk_UK
dc.subjectsystem of monitoring distance educationuk_UK
dc.subjectintellectual system of distance educationuk_UK
dc.titleФункції, основні складові та особливості моніторингу дистанційної освіти в ВНЗuk_UK
dc.title.alternativeФункции, основные составляющие и особенности мониторинга дистанционного образования в вузеuk_UK
dc.title.alternativeFunctions, main components and features of monitoring distance education in universitiesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf307,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.