Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тамаркіна, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Тамаркина, Ольга Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Tamarkina, Olha Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-16T08:14:25Z | - |
dc.date.available | 2019-08-16T08:14:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Тамаркіна О. Л. Індивідуальний підхід до навчання в сучасній вищій школі [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Психологія і педагогіка : актуальні питання», (12-13 квітня 2019 р.). – Х. : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2019. – С. 13-15. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7103 | - |
dc.description | Іn this article the author examines the issue of learning with regard to the individual characteristics of students. This is due to their individual differences. To ensure that the student at the classroom is constantly engaged in fulfilling the assignment, one should, having deeply studied the individual and psychological differences of the participants in the educational process, to combine frontal, individual-group and individual forms of work accordingly. Great help is provided here by differentiated tasks. | uk_UK |
dc.description.abstract | В даній статті автором розглядається питання щодо навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів. Це зумовлено їх індивідуальними відмінностями. Щоб студент на занятті постійно був зайнятий виконанням посильного завдання, слід, глибоко вивчивши індивідуально-психологічні відмінності учасників навчального процесу, відповідним чином поєднувати фронтальні, індивідуально-групові та індивідуальні форми роботи. Велику допомогу тут надають диференційовані завдання. В данной статье автором рассматривается вопрос обучения с учетом индивидуальных особенностей студентов. Это обусловлено их индивидуальными различиями. Чтобы студент на занятии постоянно был занят выполнением посыльного задачи, следует, глубоко изучив индивидуально-психологические различия участников учебного процесса, соответствующим образом сочетать фронтальные, индивидуально-групповые и индивидуальные формы работы. Большую помощь здесь оказывают дифференцированные задачи. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень» | uk_UK |
dc.subject | індивідуалізація | uk_UK |
dc.subject | індивідуальні відмінності | uk_UK |
dc.subject | диференційовані завдання | uk_UK |
dc.subject | индивидуализация | uk_UK |
dc.subject | индивидуальные особенности | uk_UK |
dc.subject | дифференцированные задания | uk_UK |
dc.subject | individualization | uk_UK |
dc.subject | individual differences | uk_UK |
dc.subject | differentiated tasks | uk_UK |
dc.title | Індивідуальний підхід до навчання в сучасній вищій школі | uk_UK |
dc.title.alternative | Индивидуальный подход к обучению в современной высшей школе | uk_UK |
dc.title.alternative | An individual approach to studying in a modern high school | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Індивідуальний підхід до навчання в сучасній вищій школі..pdf | 335,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.