Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.date.accessioned2019-08-16T08:14:25Z-
dc.date.available2019-08-16T08:14:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТамаркіна О. Л. Індивідуальний підхід до навчання в сучасній вищій школі [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Психологія і педагогіка : актуальні питання», (12-13 квітня 2019 р.). – Х. : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2019. – С. 13-15.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7103-
dc.descriptionІn this article the author examines the issue of learning with regard to the individual characteristics of students. This is due to their individual differences. To ensure that the student at the classroom is constantly engaged in fulfilling the assignment, one should, having deeply studied the individual and psychological differences of the participants in the educational process, to combine frontal, individual-group and individual forms of work accordingly. Great help is provided here by differentiated tasks.uk_UK
dc.description.abstractВ даній статті автором розглядається питання щодо навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів. Це зумовлено їх індивідуальними відмінностями. Щоб студент на занятті постійно був зайнятий виконанням посильного завдання, слід, глибоко вивчивши індивідуально-психологічні відмінності учасників навчального процесу, відповідним чином поєднувати фронтальні, індивідуально-групові та індивідуальні форми роботи. Велику допомогу тут надають диференційовані завдання. В данной статье автором рассматривается вопрос обучения с учетом индивидуальных особенностей студентов. Это обусловлено их индивидуальными различиями. Чтобы студент на занятии постоянно был занят выполнением посыльного задачи, следует, глубоко изучив индивидуально-психологические различия участников учебного процесса, соответствующим образом сочетать фронтальные, индивидуально-групповые и индивидуальные формы работы. Большую помощь здесь оказывают дифференцированные задачи.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСхідноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»uk_UK
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UK
dc.subjectіндивідуальні відмінностіuk_UK
dc.subjectдиференційовані завданняuk_UK
dc.subjectиндивидуализацияuk_UK
dc.subjectиндивидуальные особенностиuk_UK
dc.subjectдифференцированные заданияuk_UK
dc.subjectindividualizationuk_UK
dc.subjectindividual differencesuk_UK
dc.subjectdifferentiated tasksuk_UK
dc.titleІндивідуальний підхід до навчання в сучасній вищій школіuk_UK
dc.title.alternativeИндивидуальный подход к обучению в современной высшей школеuk_UK
dc.title.alternativeAn individual approach to studying in a modern high schooluk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Індивідуальний підхід до навчання в сучасній вищій школі..pdf335,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.