Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7293
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Петро Федорович-
dc.contributor.authorРыбалко, Петр Федорович-
dc.contributor.authorRybalko, Petro-
dc.date.accessioned2020-02-03T08:18:44Z-
dc.date.available2020-02-03T08:18:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРибалко П. Ф. Методика управління фізкультурно- оздоровчою діяльністю в сучасних закладах середньої освіти [Електронний ресурс] / П. Рибалко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - Суми, 2019. - № 4 (88). - С. 129-138uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7293-
dc.descriptionIn this article the essence and content of physical culture and health activities are defined; the functioning of the integral system of physical education and health improvement in a modern institution of secondary education is determined; the foreign experience in the management of physical culture and health improvement activities in secondary education institutions was analyzed. The notion of "health", "way of life", "physical culture", "physical culture of a schoolboy" is specified; the further development of the interpretation of the essence of the concept of "physical culture and recreational activities".uk_UA
dc.description.abstractВ даній статті визначено сутність та зміст фізкультурно-оздоровчої діяльності; визначено функціонування цілісної системи фізичного виховання та оздоровлення в сучасному закладі середньої освіти; проаналізовано зарубіжний досвід управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в закладах середньої освіти. Уточнено поняття «здоров’я», «спосіб життя», «фізична культура», «фізична культура школяра»; подальшого розвитку набуло трактування сутності поняття «фізкультурно-оздоровча діяльність». В данной статье определена сущность и содержание физкультурно-оздоровительной деятельности; определены функционирования целостной системы физического воспитания и оздоровления в современном учреждении среднего образования; проанализирован зарубежный опыт управления физкультурно-оздоровительной деятельностью в учреждениях среднего образования. Уточнено понятие «здоровье», «образ жизни», «физическая культура», «физическая культура школьника»; дальнейшего развития приобрело трактовка сущности понятия «физкультурно-оздоровительная деятельность».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectзаклад середньої освітиuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectспосіб життяuk_UA
dc.subjectучреждение среднего образованияuk_UA
dc.subjectздоровьеuk_UA
dc.subjectобраз жизниuk_UA
dc.subjectsecondary education institutionuk_UA
dc.subjecthealthuk_UA
dc.subjectlifestyleuk_UA
dc.titleМетодика управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в сучасних закладах середньої освітиuk_UA
dc.title.alternativeМетодика управления физкультурно-оздоровительной деятельностью в современных учреждениях среднего образованияuk_UA
dc.title.alternativeMethodology of management of physical culture and recreational activity in modern institutions of secondary educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко П. Методика управління.pdf483,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.